Drugi najveći britanski lanac trgovina Sainsbury's počeo je s probnim testiranjem aplikacije za virtualno čekanje u redu, prenosi BBC.
Kupci će moći "stati u red" s udaljene lokacije, primjerice iz vlastita automobila, koristeći se mobilnom aplikacijom preko koje će pratiti kada je njihov red za kupnju i izbjegavajući stajanje ispred trgovine. Testiranje je počelo u pet trgovina, a trajat će do sredine kolovoza. Stručnjaci poručuju da trgovci moraju naći način za smanjenje redova u idućim mjesecima.
Visoka cijena epidemije
Analitičarka i izvršna direktorica marketinške agencije Savy Catherine Shuttleworth ističe da kupci zahtijevaju pronalazak rješenja kako bi se olakšao život u pandemiji . "Potražnja kupaca za što učinkovitijom kupnjom s pomoću tehnologije nikad nije bila veća i u to nema sumnje", rekla je Shuttleworth.
Sustav se isprobava u pet trgovina, od koje su tri u Londonu, a po jedna u Watfordu i Leicesteru. Glasnogovornik Sainsbury's rekao je da će testiranje utvrditi može li aplikacija olakšati iskustvo kupnje i omogućiti sigurnost kupaca.
Pandemija koronavirusa Sainsbury's je koštala 500 milijuna funti samo za prilagodbu trgovina, zapošljavanje radne snage i poboljšanja digitalnih usluga.