Sport je već jako dugo grana koja katalizira veliki turistički potencijal, a oko velikih sportskih manifestacija se bore jedinice lokalne i regionalne samouprave. Pannonian Challenge najveći je festival urbanog sporta u ovom dijelu Europe, a ove godine obilježio je svoje 20. i najveće izdanje.
Na Sport Fest konferenciji u Poreču održanoj ovog vikenda Pannonian Challenge dobio je nagradu u kategoriji sportski turizam. Nagrada se dodjeljuje za najbolji primjer povezivanja turističke ponude sa sportskim aktivnostima u svrhu promocije RH i zdravog života. Nagrada je i više nego opravdano otišla u ruke najvećem festivalu urbanog sporta, kojeg posjeti više od 30.000 posjetitelja čija je prosječna dnevna potrošnja veća od 70€. Festival je ujedno cjelogodišnja promocija i reklama za Osijek i Hrvatsku, a porast turističkog prometa u Osijeku za vrijeme festivala je veći od 35%, s naglaskom na inozemne goste, kojima Osijek tradicionalno ne bi bio destinacija, prvenstveno turiste iz Španjolske, Venezuele, Japana, Rusije, Australije i sličnih.
''Jako smo sretni što smo dobili još jednu nagradu i što je naš rad i trud prepoznat. Pannonian Challenge kroz dvadeset je godina rada postao karakteristična manifestacija Osijeka i Osječko-baranjske županije koja doprinosi općem imidžu i brandingu grada te doprinosi privlačenju i zadovoljavanju turista. Drago nam je da uz uspješnu suradnju naših partnera Osječko – baranjske županije, Grada Osijeka i HTZ-a uspješno gradimo festival koji je renomiran na svjetskom nivou, a odlična je promidžba za Grad, Županiju i Hrvatsku'' izjavio je Luka Maćešić, voditelj marketinga Pannonian Challenge-a.
Za Pannonian Challenge u 2020. nesumnjivo je da će nastaviti s pozitivnim trendom razvoja i napretka te pružiti nove prilike sportašima, glazbenicima, posjetiteljima i lokalnoj zajednici te otvoriti nove prilike za promociju ekstremnog sporta, urbane kulture.