Pannonian Challenge dobio još jednu nagradu / Nagrada Jump za sportski turizam otišla u ruke Pannonian Challenge festivala urbanog sporta

Image

Na Sport Fest konferenciji u Poreču održanoj ovog vikenda Pannonian Challenge dobio je nagradu u kategoriji sportski turizam

7.10.2019.
10:50
VOYO logo

Sport je već jako dugo grana koja katalizira veliki turistički potencijal, a oko velikih sportskih manifestacija se bore jedinice lokalne i regionalne samouprave. Pannonian Challenge najveći je festival urbanog sporta u ovom dijelu Europe, a ove godine obilježio je svoje 20. i najveće izdanje. 

Na Sport Fest konferenciji u Poreču održanoj ovog vikenda Pannonian Challenge dobio je nagradu u kategoriji sportski turizam. Nagrada se dodjeljuje za najbolji primjer povezivanja turističke ponude sa sportskim aktivnostima u svrhu promocije RH i zdravog života. Nagrada je i više nego opravdano otišla u ruke najvećem festivalu urbanog sporta, kojeg posjeti više od 30.000 posjetitelja čija je prosječna dnevna potrošnja veća od 70€. Festival je ujedno cjelogodišnja promocija i reklama za Osijek i Hrvatsku, a porast turističkog prometa u Osijeku za vrijeme festivala je veći od 35%, s naglaskom na inozemne goste, kojima Osijek tradicionalno ne bi bio destinacija, prvenstveno turiste iz Španjolske, Venezuele, Japana, Rusije, Australije i sličnih. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Jako smo sretni što smo dobili još jednu nagradu i što je naš rad i trud prepoznat. Pannonian Challenge kroz dvadeset je godina rada postao karakteristična manifestacija Osijeka i Osječko-baranjske županije koja doprinosi općem imidžu i brandingu grada te doprinosi privlačenju i zadovoljavanju turista. Drago nam je da uz uspješnu suradnju naših partnera Osječko – baranjske županije, Grada Osijeka i HTZ-a uspješno gradimo festival koji je renomiran na svjetskom nivou, a odlična je promidžba za Grad, Županiju i Hrvatsku'' izjavio je Luka Maćešić, voditelj marketinga Pannonian Challenge-a.

Za Pannonian Challenge u 2020. nesumnjivo je da će nastaviti s pozitivnim trendom razvoja i napretka te pružiti nove prilike sportašima, glazbenicima, posjetiteljima i lokalnoj zajednici te otvoriti nove prilike za promociju ekstremnog sporta, urbane kulture.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo