Lanac brze hrane mudro se uključio u najnoviji oblik prehrane - hrana na bazi bilja uznapredovala je daleko od najobičnijeg trenda. Ljudi sve više prelaze u vegetarijance i vegane, piše Mirror.
Ljudi sve manje jedu meso
Američka istraživanja u HealthFocusu pokazala su kako 60% korisnika smanjuje unos mesa, dok se čak 17% ljudi starosti 15 do 70 godina drži 'dominantno' veganske prehrane.
I tako je McDonalds, koji svakog dana posluži jedan posto svjetskog stanovništva, odlučio ne ispasti iz trke.
Iako zvuči zdravo, ova je odluka vjerojatno u potpunosti fokusirana na profit.
Kreće u Finskoj, a zatim osvaja svijet
Novi se proizvod zove, predvidljivo, McVegan, i prvo će biti ponuđen u Finskoj, između 4. listopada i 21. studenog. Nakon toga, ako se pokaže popularnim, ovaj će se hamburger naći i u ponudi u drugim državama.
Onda, od čega se sastoji?
McVegan je kosani odrezak na bazi soje (čiji su točni sastojci za sada nepoznati), u pecivu sa zelenom salatom, lukom, kečapom i senfom.
Vijsti su objavljene na McDonald's Suomi, finskoj Instagram stranici, i ljudi su dosta uzbuđeni oko ovog hamburgera.