Opće je poznato da se profesori, nastavnici i učitelji bore sa činjenicom da današnjoj djeci više ništa nije zanimljivo. Tako su se neki profesori prilagodili novim tehnologijama, a sve kako bi djecu privukli i zainteresirali za povijest, geografiju ili matematiku.
Učenici 2.d razreda Gimnazije Petra Preradovića u Virovitici su tako za domaću zadaću morali napraviti memove na temu vladavina vladara u Engleskoj, Francuskoj i drugim europskim monarhijama jer je došlo vrijeme za učenje dijela povijesti ranog novog vijeka.
Izvor: Gimnazija Petra Preradovića Virovitica
Profesorica Kristina Šoštarko, koja je s učenicima radila i obrađivala gradivo te im na kraju i ovakvu zadaću dala kaže kako je učenike potrebno aktivno uključiti u nastavni proces jer im se neke teme nekada možda čine i dosadnima.
Izvor: Gimnazija Petra Preradovića Virovitica
"Aktivno učenje ima mnoge dobrobiti - od motivacije za učenje i rad, stvaranje uvjeta za suradničko učenje, poticanja na promišljanje, logičko povezivanje i razumijevanje do povećanja samopouzdanja kod učenika", ispričala nam je profesorica.
Izvor: Gimnazija Petra Preradovića Virovitica
Istaknula je kako je metode i oblike rada u nastavnom procesu potrebno često mijenjati, a zadatke za rad prilagođavati i vremenu, odnosno interesu učenika, onome čime su okruženi, što gledaju i upijaju kroz medije.
Kaže kako ideje smišljaju u hodu
"Ideje za različite zadatke u nastavi ili zadatke koje dajemo za domaću zadaću smišljamo "u hodu", odnosno primjećujući i upijajući i sami ono što učenici vole, prilagođavajući se onome čime su oni okupirani, osluškujući uvijek što im se svidjelo i primjenjujući to i dalje."
Izvor: Gimnazija Petra Preradovića Virovitica
Profesorica Šoštarko naglašava kako je bitna volja za isprobavanjem nekih novih stvari: "Možda nam nešto prvi put i ne uspije onako kako smo to zamislili, pa ćemo to idući put ili već kada budemo u nekom drugom razredu, s kojim radimo isti nastavni sadržaj, promijeniti, prilagoditi, popraviti i truditi se postići bolji "efekt" kod učenika."
Istaknula je kako su učenicima nove ideje i suvremeni sadržaju zanimljivi:
"Učenici odlično reagiraju na sve novo što im se nudi i vole sudjelovati u različitim aktivnostima kojima uspijevam približiti im i osuvremeniti nastavni sadržaj koji obrađujemo, bio to rad na tekstovima pjesama onih bandova koje oni slušaju, a u svrhu povezivanja problema suvremenog društva s problemima društva srednjeg ili ranog novog vijeka, izrada memova na temu koja se obrađuje, "suvremena peripatetička škola" na nastavi filozofije, obrada nastavne jedinice kroz izrađenu "igricu" koju prelaze koristeći se mobitelima na nastavi, izrada video uratka povodom obilježavanja važnog datuma, projekti u koje će učenici biti aktivno uključeni (npr. naš Gimnazijski povijesni pregled - GPP) itd."
Izvor: Gimnazija Petra Preradovića Virovitica
Naravno i profesori trebaju podršku.
"Važno je spomenuti i poticajnu okolinu u samoj Školi, podršku koju i mi nastavnici imamo od strane naše stručne službe, a koja nam daje vjetar u leđa kada želimo provoditi nove projekte ili isprobavati neke nove ideje u nastavi."