eVO KAKO JE BILO /

Digital Shapers 2019: 'RTL sprema platformu koja će promijeniti način na koji gledamo sadržaj'

Kroz 15 različitih panela i predavanja, svoje poslovne tajne i mudrosti dijelili su samo najuspješniji

28.11.2019.
19:38
VOYO logo

Digitalna transformacija modernog svijeta, izazovi novih tehnologija, samo su neke teme o kojima su danas u Zagrebu razgovarali stručnjaci iz cijele Europe. Sve ih je, po treći put, okupila RTL-ova konferencija "Digital Shapers". 

"RTL kao televizija, kao medijska grupacija također doživljava svoju digitalnu tranformaciju. Radi se o relevantnosti, o dosegu. Mi više ne gledamo na digitalno kao na komplement, on je postao sastavni dio našeg biznisa ovdje u Hrvatskoj kao što je televizija", kazao je direktor digitalnog i poslovnog razvoja RTL-a,

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Mi želimo kompanijama, medijima, marketinkašima približiti što se sve u digitalizaciji događa. I dalje ćemo pratiti ključne trendove, te ih želimo inspirirati da vidimo što više toga u Hrvatskoj", kazao je 

Kroz 15 različitih panela i predavanja, svoje poslovne tajne i mudrosti dijelili su samo najuspješniji. Među njima se našao i dvojac čija je posljednja suradnja bila s Kylie Jenner. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Naš rad je veoma šarolik, moderan, ponekad malo ekstreman. Bavimo se uvođenjem raznih novih tehnika koje se možda prije nisu koristile u grafičkom dizajnu", pojasnio je Vincent Brtiz iz SelamX. 

Svake godine, RTL dodijeli nagradu kompaniji koja je digitalizacijom rada napravila najveći iskorak u poslovanju. Ove je godine nagradu dobila vrijedna ekipa iz Rimac Automobila. 

"Tvrtka Rimac Automobili je najbrže rastuća kompanija u regiji i kao takva dajemo veliki značaj digitalnoj tranformaciji. Bilo kakva inovacija donosi promjene, bilo u poslovanju, bilo u procesima. Bez digitalizacije ne bi uspjeli to sve pratiti", poručio je voditelj digitalizacije u Rimac Automobilima,

Digitalni razvoj bitan je i za budućnost televizije. Upravo se unutar RTL grupacije sprema platforma koja će promijeniti način na koji gledamo sadržaj.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Moći ćete sami birati. Želite li gledati sadržaj koji nudi platforma, ili želite raspored sadržaja kakav inače gledamo na televiziji. Mjesto na kojem ćete sve to pronaći je Salto", poručio je Thomas Follin, francuski streaming servis Salto, član RTL Grupe  

"Danas imamo toliko mogućnosti kako ispričati neku priču, svi će pronaći onaj sadržaj koji žele. Zato je sve više infuensera, kreativaca i umjetnika koji nude sadržaje doslovno iz udobnosti dnevnog boravka", poruka je Tobiasa Schiweka, izvršnog direktora Divimove, članice RTL Grupe 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

I bit će ih još više. Sadržaji će se preseliti u virtualni svijet, a na nama je da držimo korak s inovacijama. Baš to je i cilj RTL- ove konferencije. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo