Jednim klikom do brze narudžbe, pića, ali i jela - ideja je hrvatske obrtničke komore. Aplikacija bez aplikacije, kako je nazivaju - iako u povojima, osmišljena je da bi se u vremenima koronavirusa smanjio fizički kontakt, ali i vrijeme čekanja narudžbe. Sve se odvija preko mobitela.
"Ovo će značiti ubrzanje, bolju uslugu, znači digitalizaciju jednog novog doba i značit će jednu novu, brzu uslugu za kolege ugostitelje", kazao je predsjednik Hrvatske obrtničke komore Dragutin Ranogajec.
Tri mjeseca - potpuno besplatno
Za koje je, u ovom probnom razdoblju - ova mogućnost tri mjeseca potpuno besplatna. Digitalnu uslugu može personalizirati svaki ugostitelj fotografijama vlastite ponude, a gost može naglasiti voli li, primjerice, bezglutensku prehranu i ima li nekakvih alergija.
Reakcije građana su različite. "Ok mi je to, super ideja i svaka čast", kazala je Zagrepčanka Tihana. Neki, pak, smatraju da je stari način bio bolji i prirodniji.
"Sustav je živ, radi i svakodnevno se nadograđuje. Slušamo želje potencijalnih naših klijenata. Ovo što vidite danas, bit će još bolje za mjesec dana", rekao je autor aplikacije Robert Maleković.
Žele se prilagoditi sezoni
Baš za tih mjesec dana trebala bi oživjeti nova turistička sezona kojoj se, ovom kreativnom idejom žele prilagoditi. Stoga će se narudžbe zaprimati na brojnim svjetskim jezicima, i ne samo u kafićima i restoranima.
Bez mahanja i čekanja - ispijanje kave i uživanje u jelu odsada može biti - digitalizirano i beskontaktno.