Sportskim uspjesima Hrvatska zarađuje lajkove, a 60 tisuća novih pratitelja Hrvatska turistička zajednica zaradila je i u novom nastavku kampanje Epic week. Od 50 milijuna ljudi koji ih prate, Britanka Sophie osvojila je vikend iz snova uz hrvatske ljepote.
Ljepota Skradinskog buka impresionirala je Britanku Sophiu koja je pobjedila na natječaju HTZ-a u kampanji na društvenim medijima. Sama je odabrala atrakcije koje će posjetiti i nije zažalila. "Nisam mogla ni zamisliti da će biti ovako super. Iako sam prije dolaska istražila sva ta nevjerojatna mjesta, nisam bila svjesna da će biti i bolje od mojih očekivanja", kazala nam je Sophie Collins.
Od 218 ponuđenih atrakcija u Hrvatskoj mladi britanski par odabrao je one u kojima će uživati u prirodi i sportskom avanturizmu. "Posljednjih godina puno ljudi iz Britanije dolazi u Hrvatsku na odmor i svakako ću preporučiti i svojim prijateljima da dođu", poručio je Mike.
U Skradinu su ih dočekali predstavnici Turističke zajednice i Nacionalnog parka Krka. Na jednodnevnom izletu pokazat će im i ona manje razvikana mjesta na krškoj ljepotici.
"Nacionalni park Krka je malo različitiji od drugih nacionalnih parkova u Hrvatskoj jer ovdje nije fokus samo na prirodi, nego čovjek i priroda kroz sva ta stoljeća", smatra Stjepan Gundić, vodič NP Krka.
"Tu je nekoliko zanimljivih srednjevjekovnih tvrđava , biciklističkih staza, ostalih slapova jer Skradinski buk je samo jedan od 7. To je naša krajnja zadaća da sve više ljudi vidi i ostale zanimljive lokalitete", nadodaje Damir Nakić, direktor TZ Skradin. "Epic week in Croatia" za Sophiu i Mikea tjedan je pun doživljaja i uspomena koje planiraju proširiti već iduće ljeto.