Registracija
Ako imaš Voyo pretplatu, registriraj se istim e-mailom i čitaj net.hr bez oglasa! Saznaj više
Toggle password visibility
Toggle password visibility
Već imaš račun?
Obnovi lozinku
pokazalo istraživanje /

Boja automobila ima važan utjecaj na cijenu: Pazite na svoj izbor jer bi vas mogao skupo koštati

Uvijek imajte na umu da boja mora odgovarati klasi automobila, odnosno nekakvim prosjecima ako želite dobro prodati rabljeno vozilo

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx

Njemačka platforma za prodaju automobila Mobile.de provela je veliko istraživanje i pokazalo se da vas izbor boje može koštati…

Na automobilu u ljubičastoj boji ćete izgubiti oko 27,2 posto od prosječne cijene vozila, srebrnoj 25 posto, zlatnoj 23,1 posto, crvenoj 11,5 posto, plavoj 9,8 posto te zelenoj 1,3 posto. Možda je crvena odličan izbor za Ferrari, ali kupujete li poslovnu limuzinu poput Volkswagen Passata ili BMW-a serije 5, ta je boja neprikladna, odnosno donijet će vam glavobolje pri prodaji, kažu u Mobile.de. 

Nećete pogriješiti ako kupite narančasto vozilo (sve, naravno, ovisi o klasi) jer ona donosi 5,4 posto višu cijenu od prosjeka pri prodaji vozila, još su bolji izbor bijela s 5,9 posto, crna s 9,5 posto, siva s 9,7 posto i žuta s 13,3 posto. Mobile.de je primijetio da se se isti automobili sa živopisnijim bojama mnogo manje pregledavaju na internetskim oglasima nego oni s neutralnijim bojama poput sive ili crne, piše Revija HAK

Uvijek imajte na umu da boja mora odgovarati klasi automobila, odnosno nekakvim prosjecima – ako želite dobro prodati rabljeno vozilo. Izbjegavajte i trendovske boje, koje su u modi neko vrijeme, ali brzo će postati trn u oku…

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike
Pročitaj i ovo
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Regionalni portali
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike