Amplify /

Dosta je skandala: Zuckerberg pokrenuo projekt u kojem će na Facebooku hvaliti sebe i Facebook

Image
Foto: AP Images

Kako bi popravio svoj ugled na svojoj društvenoj mreži će pisati pozitivne priče o njoj.

23.9.2021.
12:00
AP Images
VOYO logo

Izvršni direktor Facebooka, Mark Zuckerberg prije mjesec je dana ugovorio novi projekt kako bi se distancirao od skandala te popravio svoj ugled, objavljuje The New York Times.

Takozvani Projekt Amplify koristit će Facebook News Feed kako bi ljudima prikazao pozitivne priče o društvenoj mreži te poboljšao ugled najpopularnije svjetske društvene mreže u očima korisnika.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Projekt Amplify krenuo je od siječnja, kada je tvrtka višestrukim naporima pokušavala distancirati Zuckerberga od skandala kontrolom vanjskog pristupa internim podacima, smanjivanjem dosega negativnih izvješća o Facebook sadržaju i povećanjem vlastitog oglašavanja kako bi predstavila svoju marku.

Podsjetimo Zuckerberg se našao u centru pozornosti zbog skandala vezanih uz privatnost korisnika i zbog govora mržnje na društvenoj mreži.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
rezime saslušanja /

Zuckerberg odolio naporima američkih senatora da ga privole da se obveže na regulaciju

Image
rezime saslušanja /

Zuckerberg odolio naporima američkih senatora da ga privole da se obveže na regulaciju


Joe Osborne, glasnogovornik Facebooka, poriče promijenu pristupa. "Ljudi zaslužuju znati korake koje poduzimamo za rješavanje različitih problema s kojima se naša tvrtka suočava - i te ćemo korake podijeliti javnosti", rekao je u izjavi.

Nema više isprika

Čelnici Facebooka primjetili su kako se njihova društvena mreža počela sve češće nalaziti pod povećalom javnosti u zadnjih nekoliko godina. Došli su do zaključka da je to zbog učestalih isprika te prevelikog uvida javnosti u interne podatke te su navodno odlučili promjeniti taktiku, piše taj američki list. 

Tako su u siječnju na sastanku zaključili kako bi im obrana trebala biti agresivnija, što znači manje isprika za pogreške te da će News Feed na Facebooku koristiti za promicanje pozitivnih vijesti u tvrtki. To sve su objedinili pod nazivom Projekt Amplify.

"Moramo u potpunosti redefinirati priču o Facebooku" izjavljuju sudionici projekta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Facebook je također smanjio ​​dostupnost podataka koji su omogućavali čitateljima da prouče kako platforma radi. Također su isključili komentiranje na internom forumu za zaposlenike kako bi spriječili curenje podataka. 

Najviše je uloženo u marketing, naime u prvoj polovici ove godine Facebook je potrošio rekordnih 6,1 milijardu dolara na marketing i prodaju, što je više od 8 posto u odnosu na godinu ranije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo