Izvršni direktor Facebooka, Mark Zuckerberg prije mjesec je dana ugovorio novi projekt kako bi se distancirao od skandala te popravio svoj ugled, objavljuje The New York Times.
Takozvani Projekt Amplify koristit će Facebook News Feed kako bi ljudima prikazao pozitivne priče o društvenoj mreži te poboljšao ugled najpopularnije svjetske društvene mreže u očima korisnika.
Projekt Amplify krenuo je od siječnja, kada je tvrtka višestrukim naporima pokušavala distancirati Zuckerberga od skandala kontrolom vanjskog pristupa internim podacima, smanjivanjem dosega negativnih izvješća o Facebook sadržaju i povećanjem vlastitog oglašavanja kako bi predstavila svoju marku.
Podsjetimo Zuckerberg se našao u centru pozornosti zbog skandala vezanih uz privatnost korisnika i zbog govora mržnje na društvenoj mreži.
Joe Osborne, glasnogovornik Facebooka, poriče
promijenu pristupa. "Ljudi zaslužuju znati korake koje
poduzimamo za rješavanje različitih problema s kojima se naša
tvrtka suočava - i te ćemo korake podijeliti javnosti", rekao je
u izjavi.
Nema više isprika
Čelnici Facebooka primjetili su kako se njihova društvena mreža počela sve češće nalaziti pod povećalom javnosti u zadnjih nekoliko godina. Došli su do zaključka da je to zbog učestalih isprika te prevelikog uvida javnosti u interne podatke te su navodno odlučili promjeniti taktiku, piše taj američki list.
Tako su u siječnju na sastanku zaključili kako bi im obrana trebala biti agresivnija, što znači manje isprika za pogreške te da će News Feed na Facebooku koristiti za promicanje pozitivnih vijesti u tvrtki. To sve su objedinili pod nazivom Projekt Amplify.
"Moramo u potpunosti redefinirati priču o Facebooku" izjavljuju sudionici projekta.
Facebook je također smanjio dostupnost podataka koji su omogućavali čitateljima da prouče kako platforma radi. Također su isključili komentiranje na internom forumu za zaposlenike kako bi spriječili curenje podataka.
Najviše je uloženo u marketing, naime u prvoj polovici ove
godine Facebook je potrošio rekordnih 6,1 milijardu dolara na
marketing i prodaju, što je više od 8 posto u odnosu na godinu
ranije.