Označavanje
Ako ste jedan od onih koji označava ljude koje jedva poznaje ili ih uopće ne poznaje, samo radi lajkova, onda to morate odmah prestati raditi. To svima ide na živce, a posebno ako se radi o fotografiji koja nema apsolutno nikakve veze s osobama koje su na njoj označene. Druga loša stvar koju možete napraviti je označiti ljude koje slabo poznajete, a koji su na fotki ispali katastrofalno, ali ste to napravili jer vi izgledate odlično i boli vas briga. Izbjegnite neugodnost da vam netko javno napiše da ste dosadni i/ili bezobrazni i držite se označavanja samo bliskih prijatelja.
Spajanje profila s Twitterom
Sasvim je u redu prihvatiti činjenicu da nemate dovoljno sadržaja za sve društvene stranice, a pogotovo ako ih koristite za posao. No, kad objavljujete na Facebooku preko bilo koje aplikacije, uključujući i Twitter, onda je jasno da niste angažirani na Facebooku, da ga ne otvarate i ne gledate tuđi sadržaj, čime ćete izgubiti potencijalne klijente. Prijatelje i one koji prate vaše objave ćete izgubiti jer na Twitteru objavljujete puno, ali i nebitno. Tako će vaš Facebook biti pretrpan i ljudima će dosaditi gledati vaše objave svakih pet minuta. A time ostavljate dojam i da vam se ne da pisati na svaku društvenu mrežu posebno, što nije dobro ni za poslovne ni za privatne profile.
Lajkate vlastite objave
Objavili ste fotku svog novog psa ili slatke bebe najbolje prijateljice? To je OK, ali ako ste krenuli lajkati sami svoju fotku, zastanite, razmislite i odustanite od te zamisli. Svima je potpuno jasno da vam se fotka sviđa jer ste je upravo stavili na svoj zid, a također je jasno zašto to radite. Svi znamo da se objava koju lajkate ponovno prikaže na feedu svih vaših prijatelja, a nitko ne voli da se stvari često ponavljaju na Facebooku, jer to jako brzo dosadi, a nije teško prekinuti Facebook prijateljstvo ili prestati pratiti objave.
Preporučivanje novih stranica
Jasno je da ako imate neki posao, morate otvoriti stranicu za njega, ali onda se barem pobrinite da objave budu učestale i zanimljive, a ne, kao što to često biva, dosadne, prazne i napravljene s nimalo truda. Pogotovo ako imate više poslova koje želite raširiti po društvenoj mreži! Ako ste sve prijatelje pozvali da pogledaju i lajkaju vašu stranicu jednom, pa drugi put... treći put će vas istog trena blokirati. Imajte razumijevanja, objavljujte zanimljive sadržaje, a stranicu često ažurirajte i podijelite sadržaj i na svom profilu. To će biti i više nego dovoljno da vas zamijete i počnu pratiti vašu stranicu ako žele.
Zahtjevi za korištenje nepotrebnih aplikacija
Ako vrijeme provodite igrajući igrice na Facebooku, moramo vam reći da to nije nešto čime se možete baš pohvaliti i nešto što biste trebali podijeliti sa svim prijateljima. Nema te riječi koja opisuje osjećaj kad dobijemo zahtjev za korištenje CafeWorlda, Hotelvilla, Farmvilla i ostalih igrica koje nas zaista, ali zaista, ne zanimaju. Stoga, ako šaljete takve zahtjeve, prestanite, odmah. Ako koristite neku korisnu, kul aplikaciju koja još nije popularna, zahtjevi za njeno korištenje ne moraju biti iritantni, ali ne želimo se natjecati u virtualnom pravljenju koktela, uspoređivati likove iz igrica ili slično. Ne.
Predlaganje prijatelja
Ako ste preuzeli ulogu spajanja parova, moramo vas upozoriti da je to malo zastrašujuće, stoga prestanite predlagati svoje prijatelje nekome drugome. Na Facebooku postoje i 'stručni spammeri' koji se udruže, pa jedan drugome predlože i po 50 prijatelja, jer ti ljudi onda dobiju notifikaciju u zahtjevima za prijateljstvo, pa misle da su ih ti spammeri dodali, no ustvari, oni rade prvi korak i klikom šalju poziv za prijateljstvo. Facebook kažnjava ljude koji šalju previše zahtjeva za prijateljstvo, a ovi spammeri su sigurni jer oni nisu ti koji su prvi poslali zahtjev.
Dodavanje ljudi u nasumične grupe
To je jedna od najgorih i najiritantnijih stvari koje se događaju na Facebooku. To je klasično spamanje neželjenim objavama iz grupe u koju ste ušli bez svog znanja. Ako vam se to događa, možete napustiti grupu i isključiti praćenje objava u postavkama grupe, a ne zaboravite ni pitati osobu koja vas je dodala zašto ste u grupi. Stoga, nemojte biti osoba koja dodaje ljude u grupe, to je najlakši način da dojadite svim prijateljima.
Masovno slanje poruka
Ako često šaljete poruke u koje ste uključili sve ljude koje ste upoznali, prestanite. Ljudi ne vole takve poruke i da ih se na taj način oslovljava i poziva na nešto. To su često poruke u kojima molite druge da prate vašu stranicu ili da glasaju za vas u nekom natjecanju na kojem, realno, nemate šanse. Ako nemate vremena slati poruku svakom pojedinačno, učinite masovne poruke malo osobnijima i oslovljavajte ljude imenom, te im tako i zahvalite. Masovni mailovi su nešto najgore što možete napraviti za svoj posao, a isto vrijedi i za Facebook, pa svakako iskušajte neki drugi pristup.
Nepotrebno zvanje ljudi na događaje
Bit ćemo počašćeni ako nas pozovete na svoje čitanje poezije u Sibiru, ali stvarno nismo sigurno da ćemo uspjeti doći. Kad zovete ljude koje baš dobro ne poznajete, ispadate bezobzirni spammer kojeg nije briga hoće li vam zaista ljudi moći doći na događaj i koje ljude uopće želite tamo. Pozive šaljite određenoj publici i prijateljima koje bi to moglo zanimati.
Zlostavljanje gumbića 'sviđa mi se'
To se najviše odnosi na blogove i stranice koje, kad se otvore, ispaljuju ikone i prozore na kojima se od vas traži da lajkate taj sadržaj ili stranicu na Facebooku. Jednom kad to zatvorite, teško možete pročitati tekst od još like ikona koje su strateški postavljene po cijelom blogu ili stranici. Dakle, ako ste krivi po ovoj optužnici, jedan gumbić sasvim je dovoljan!