TINDER UBIJA KLUBOVE: /

Utjecaj društvenih medija na noćne izlaske

Image
Foto: Thinkstock

Klubovi, diskoteke, plesnjaci ili kako ih već zovete, sve se češće zatvaraju. Najviše na tehnološki najrazvijenijem Zapadu, ali će se ta pojava vjerojatno proširiti i na druge zemlje.

22.8.2015.
9:48
Thinkstock
VOYO logo

Tako je samo u Britaniji 2005. godine radilo 3.144 kluba, dok je sada broj pao na 1.733. Tijekom samo jednog desetljeća broj klubova gotovo se prepolovio!

Što je razlog propasti noćne scene? Bolje bi pitanje bilo - što je uopće bio razlog prijašnjeg uspjeha noćnih klubova? Je li to bila glazba? Glazbu ste mogli slušati i doma, sami ili u društvu prijatelja, bez popratne buke, ili pak otići na koncert.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iako je glazba definitivno jedna od glavnih razloga postojanja klubova, te je tip glazbe koja se puštala karakterizirao i tip kluba, ona ipak velikom broju ljudi nije bila prva i osnovna motivacija za odlazak tamo.

Glavni motiv izlaska: Upoznati nekog

Glavni razlog za odlazak u klubove većini ljudi bio je upoznavanje osoba suprotnog spola (ili istoga, ako su to preferirali).

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Privlačenje osobe koja vas zanima bila je prava scenska umjetnost. Da bi se istakli u gomili trebala vam je posebna odjeća ili posebni plesni pokreti. A ni dobra spika nije bila naodmet. Jasno, to je pogodovalo ekstrovertnim, društvenim tipovima. Sramežljivci su stajali sa strane.

Halo, pizza...

Sada je traženje osobe za izlazak postalo poput naručivanja pizze. Dok su ljudi prije skrivali da traže partnere preko internet dating stranica, sada su čak i ponosni na to. Tinder je ubio zvijezde noćnih klubova.

A time pati i glazba. Njoj su klubovi potrebni. Posebno u doba kad jedva da itko uopće plaća za nju, bez klupskih gaža glazbenici i DJi jednostavno neće moći zarađivati dovoljno za život.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
bomba
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo