ŠIROKOPOJASNI ŠTIT: /

Korisnicima Skyja od 2016. 'blokirana pornografija'

Image
Foto: Thinkstock

Britanska telekomunikacijska tvrtka Sky automatski će blokirati sadržaj za odrasle svim svojim novim širokopojasnim korisnicima od slijedeće godine, najavila je ta tvrtke.

27.12.2015.
15:47
Thinkstock
VOYO logo

Do onda ostaje aktivan Broadband Shield (Širokopojasni Štit), sustav za filtriranje, koji blokira sadržaj neprimjeren mlađima od 18 godina do 9 navečer, a koji postoji tek kao dodatna mogućnost.

Od 2016. godine, svim novim korisnicima ovog drugog po veličini britanskog pružatelja internetskih usluga biti će automatski blokiran sadržaj za odrasle.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Korisnici će dobiti pristup internetskom sadržaju koji je označen kao eksplicitan tek nakon što se logiraju na svoj Sky račun i ručno isključe filter za pornografiju.

Tvrtka, koja osigurava i telefonske i televizijske usluge, rekla je kako će uskoro početi slati emailove svojim dosadašnjim korisnicima kako bi ih upitala žele li da se filter uključi. Ako budu ignorirali poruku, Sky će automatski uključiti filter.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Britanski premijer David Cameron još je 2013. godine izjavio kako bi se korisnici širokopojasne veze trebali suočiti s 'neizbježnom odlukom' da li da uključe filtere ili ne.

"Vjerujemo kako će ovaj pristup s automatskim uključivanjem filtera rezultirati puno većim korištenjem filtera u domovima, što će osigurati sigurnije internet iskustvo u milijunim domova", izjavila je Lyssa McGowan, direktorica za komunikacijske proizvode.

"Do toga smo došli dok smo tražili najbolji način kako da ispunimo premijerov cilj da osiguramo dodatnu zaštitu za djecu kada koriste internet."

Ministrica za internetsku sigurnost, baronica Shields rekla je kako su se filteri pokazali kao "izuzetno koristan" alat. "Skyevo automatsko uključivanje filtera sjajan je primjer kako industrija istražuje različite tehnologije kako bi osigurali djeci sigurno okruženje na internetu."

Tekst se nastavlja ispod oglasa

No ne slažu se svi s odlukom tvrtke Sky da automatski uključuje filtere. Tako kampanja za online slobodu Open Rights Group tvrdi kako telekomunikacijska firma "ne pruža korisnicima dovoljno dobre informacije o izboru filtera".

Godinu dana nakon što je Sky lansirao svoj Broadband Shield, u studenom 2013., samo se 3% korisnika odlučilo na uključivanje tog filtera. Ali kad je u siječnju 2015. Sky je emailom upitao korisnike žele li koristiti filter, 62% ih je odgovorilo kako su zadržali neke oblike roditeljske kontrole uključenima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

RT/Tehnoklik.hr

Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo