Koncept on-line trgovine tek se stvarao, dok sam pojam društvenih medija još nije ni bio izmišljen.
Dizajneri ondašnjih web stranica tek su isprobavali što sve mogu napraviti, te kako to izgleda na ekranima računala. Rezultat su ružne stranice, koje su bile ili depresivno sive ili toliko šarene da bi vas oči zaboljele nakon par sekundi gledanja.
Njemački auto proizvođač Mercedes Benz, poznat po proizvodnji luksuznih automobila nije bio ni blizu tako rafiniran sa svojom prvom internet stranicom. Koristeći sivu, kamenu pozadinu, stranica je više dosadna nego stilski zanimljiva.
Apple je firma koju fanovi obožavaju zbog estetike koja odiše stilom, dijelom i zbog oduševljenosti Stevea Jobsa pokretom Bauhaus. No unatoč tome, prva stranica poznatog IT brenda s kraja 1998. nije bila jednostavna i intuitivna poput njegovih proizvoda. Ima crveni baner s lijeve strane i naslov u serif fontu, što bi se teško pojavilo na dnašnjoj appleovoj stranici.
Google, pretraživač koji je zauvijek promijenio lice interneta (i način na koji ovaj radi), nije se previše odmaknuo od svog originalnog formata iz 11. studenog, 1998. Primarni tekst u boji ostao je isti, osim što je zelena koja je bola u oči malo promijenjena. Ima i uskličnik koji je uklonjen iz logoa 1999.
Dana 10. prosinca 1996. prva službena stranica McDonaldsa bila je dosta jednostavna ali i odmah prepoznatljiva zahvaljujući poznatom crvenom logu sa zlatnim lukovima. Na njoj je bila i zanimljiva činjenica: "Znate li da je trebalo tri godine da se proda 100 milijuna hamburgera, alo do naše 15. godišnjice, prodavali smo ih 3.5 milijuna dnevno?"
Pepsijeva dosta čudna stranica iz 19. prosinca 1996. imala je vijugave zelene linije na crnoj pozadini, i prazan prozor u sredini. S desne strane bilo je nekoliko reklama, a gledatelje se poticalo da 'provjere Microsoft vezu' s lijeve strane.
Amazon on-line knjižara 16. kolovoza 1995. bila je dosadno sive boje s jednostavnim hederom i logom.
Web stranica Coca Cole iz 15. siječnja 1998. sastojala se od malog bloka teksta usred limun-žute stranice.
Talijanski proizvođač luksuznih automobila Ferrari 17. je travnja 1997. imao prvu web stranicu na kojoj je bio meni dizajniran poput volana, te slika auta.
On-line stranica za aukcije Ebay, koja ima stotine milijuna registriranih korisnika, imala je dosta natrpanu glavnu stranicu 16. siječnja 1999. godine. Ikone su pozivale da 'dođete na vijesti i chat', a među ponudama se nalazila i posljednja prilika da kupite CD s pjesmama koje su bili hitovi dana kada ste bili rođeni.
Heinekenova je stranica imala rešetkasti dizajn kada se pojavila 1997. Mogli ste zaigrati igru da dobijete poklon putovanje ili skinuti ljetni screensaver.
Rani primjerak virginove stranice imao je crnu pozadinu s bijelim tekstom, u dva reda sa po pet meni opcija u svakome. Na stranici je i mala slika poznatog vlasnika Richarda Bransona.