Prema poslovnom izvješću, objavljenom u utorak, prihodi Twittera dosegnuli su u proteklom kvartalu 436 milijuna dolara, dok su godinu dana prije iznosili 250 milijuna. Unatoč snažnom, 74-postotnom rastu prihoda, taj je rezultat ipak slabiji nego što su analitičari očekivali.
Pritom je gubitak tvrtke povećan na 162 milijuna dolara, dok je u istom lanjskom razdoblju iznosio 132 milijuna.
Broj aktivnih mjesečnih korisnika Twittera porastao je na godišnjoj razini za 18 posto, na 302 milijuna.
Twitter, koji korisnicima omogućuje slanje poruka od 140 znakova, među najpoznatijim je društvenim mrežama u svijetu, a koriste ga političari, mnoge poznate zvijezde s filmske i glazbene scene, aktivisti...
Međutim, ta kompanija ne uspijeva rasti tako brzo kao Facebook, najveća društvena mreža u svijetu s otprilike 1,44 milijarde korisnika.
Uvođenje novog načina oglašavanja, kojim Twitter nastoji potaknuti korisnike da 'clickom' na link odu na web stranicu oglašivača, nije urodilo povećanjem prihoda, priznala je tvrtka u poslovnom izvješću.
Oglašivači su ograničili svoju potrošnju, pa je broj 'clickova' na oglase na Twitterovoj mreži pao. No, izvršni direktor te društvene mreže Dick Costolo, koji je pod snažnim pritiskom velikih dioničara zbog slabih rezultata, očekuje bolje rezultate oglašavanja u drugoj polovici ove godine.
Unatoč tome, poslovodstvo je smanjilo procjene poslovnih rezultata u 2015. godini. Sada očekuje da će prihodi Twittera iznositi između 2,17 i 2,27 milijardi dolara, dok su još nedavno očekivali prihode između 2,3 i 2,35 milijardi.
Kako su poslovni rezultati znatno slabiji nego što su analitičari očekivali, cijena dionice Twittera pala je u utorak na Wall Streetu 18 posto.