U Best Buy Award istraživanju tržišta za godinu 2012/2013 Opel je osvojio najveći broj glasova hrvatskih građana u kategoriji: "Automobili općenito". Na prvom mjestu, po izboru naših sugrađana, smjestio se Opel, nakon čega slijede redom: VW (Volkswagen), Fiat, Mercedes, Renault... U ovom istraživanju mjerilo se iskustvo i zadovoljstvo hrvatskih građana omjerom cijene i kvalitete različitih proizvoda i usluga. Jedna od ispitanih kategorija bila je i spomenuta: "automobili - općenito" Pobjeda Opela u kategoriji automobila u istraživanju Best Buy Award posebno je značajna kada se uzme u obzir činjenica da potrošači danas prema istraživanju GfK pri odluci o kupnji u Hrvatskoj najveću težinu daju upravo proizvodima najboljeg omjera cijene i kvalitete. Znanstveno istraživanje tržišta Best Buy Award 2012/2013 provedeno je na nacionalno reprezentativnom uzorku za Republiku Hrvatsku po inovativnoj metodi DEEPMA – CATI - Best Buy Award, švicarske kuće ICERTIAS - International Certification Association. Istraživanje je u Hrvatskoj provedeno od strane Centra za istraživanje tržišta GfK. Osnovni je cilj istraživanja bio taj da se dobije uvid u iskustvo i percepciju stanovnika Hrvatske o robnim markama proizvoda i usluga te proizvođača i trgovaca za koje se smatra da daju najbolji omjer kvalitete i cijene (tzv. best buy) od strane korisnika, ali i prema percepciji onih koji nužno nisu korisnici, ali imaju relevantno mišljenje na osnovi iskustva njima bliskih osoba (kolege, prijatelji, rodbina i sl.) Best Buy Award je projekt švicarske kuće ICERTIAS - International Certificate Association kojeg u Hrvatskoj provodi tvrtka Axios u partnerskoj suradnji s tvrtkom PWC - PricewaterhouseCoopers.
Prema odluci hrvatskih građana, Opel nudi najbolji omjer cijene i kvalitete kada je riječ o automobilima u Hrvatskoj. Opel se smjestio ispred VW-a, Fiata, Mercedesa Renaulta...