WebSpectator, tvrtka koja je jedina u svijetu razvila mjeru, ad server i ad exchange mrežu koji rade u „realnom vremenu“, danas je objavila da je primila akreditaciju Media Rating Council-a (MRC) za svoju mjeru vidljivosti online display oglasa (bannera) “Guaranteed Time Slot” (GTS) za WebSpectatorov proizvod namijenjen izdavačima. Točnije, uz samu mjeru vidljivosti oglasa MRC ih je akreditirao i za njihove mjere Total GTS, Premium GTS i GTS za pojedinu oglasnu zonu za proizvod Webspectator namijenjen izdavačima.
MRC je neprofitna trzišna organizacija koja se bavi revizijom i akreditacijama za mjerne jedinice tvrtki u medijskoj industriji u svrhu zaštite same industrije.Time osigurava da su mjere koje se koriste u medijskoj industriji i servisima za istraživanja korisnika medija važeće, pouzdane i efikasne. Webspectator je dobio certifikat da zadovoljava minimalne standarde za istraživanje rejtinga medija kao i primjenjive tržišne mjerne standarde internet servisa za mjerenje vidljivosti pojedinog oglasa prikazanog na internetu.
WebSpectator-ov“Guaranteed Time Slot” (GTS) osigurava učinkovitu, na vremenu zasnovanu, oglasnu metriku koja mjeri efektivno vrijme koje je korisnik proveo uz oglas na web-u.
"To je značajno postignuće za WebSpectator i industriju u cjelini. WebSpectatorva akreditacija uvodi vrijeme kao novu dimenziju za digitalne medije, ali i rijetku vrijednosnu propoziciju koja pogoduje kako izdavačima tako i oglašivačima", kaže André Parreira iz WebSpectatora. "Za izdavača, WebSpectator je mreža koja povećava inventar i prihod novim premium oglasnim proizvodima, nudeći „plug and play“ monetizaciju neiskorištenog potencijala koji već posjeduju - vremena. Webspectator oglašivačima daje dodatni poticaj za prebacivanje TV budžeta na online oglašavanje, pošto sada puno bolje mogu pratiti i razumjeti efikasnost svojih branding napora unutar njihove target skupine.
„MRC čestita WebSpectator-u na uspješnom okončanju procesa akreditacije za proizvod Guaranteed Time Slot metrika, za vidljivost display oglasa u Webspectatoru za izdavače.“ Potvrdio je George W. Ivie, izvršni direktor i CEO MRC-a. Webspectatorov GTS za izdavače je inovativni pristup mjerenja i MRC akreditacija je potvrda da je u skladu s njegovim standardima, priznatog mjerila za kvalitetu i dostupnost podataka."
WebSpectator je uvjeren da je akreditacija MRC-a izvrsna novost za online izdavače. Dodajući samo jednu liniju koda postojećem ad serveru imaju mogućnost postati WebSpectatorov izdavač i pri tome ostvariti benefite novo akreditirane GTS ponude za mjeru.
WebSpectator je uvjeren da oglašivači sada imaju pouzdanu metriku koja će dokazati stvarnu vrijednost digitalnog brand oglašavanja, uz koju osiguravaju informacije o targetu, dosegu i frekvenciji odnosno svih podataka koji su nužni ri planiranju i provedbi online oglasnih kampanja.
„Vrijeme je vjerojatno jedan od najvažnijih faktora uspješnosti bilo koje kampanje bila ona online ili offline, te stoga GTS vidim kao veliki korak naprijed za online medijsku i oglasnu industriju u 2014-oj.“ Izjavio je Jan Jilek CEO ad-net oglasne mreže. „Vjerujem da će Webspectatorov GTS dokazati da je vrijeme provedeno uz oglas kljućna mjera za branding kampanje te da će oglašivači konačno biti u mogućnosti opravdati povećanja ulaganja u display branding kampanje na internetu.“
Webspectator također objavljuje pokretanje njihovog besplatnog analitičkog oruđa za izdavače uz pomoć kojeg će dobiti mogućnost osloboditi potencijal nove metrike GTS-a, shvaćajući pri tome prilike koje „vidljivi oglasni prikazi“ mogu otvorit za njihova web izdanja.
Za više informacija o WebSpectatoru posjetite: www.webspectator.com