U e-mailu napisanom 7. listopada 2011. godine - samo dva dana nakon smrti suosnivača Applea - Michael Pennington, američki voditelj Samsung Telecommunications koji je zadužen za prodaju na nacionalnoj razini u SAD-u, pridonio je toj slici bespoštedne okrutnosti koja je usmjerena protiv Appleove pozitivne slike u javnosti.
Evo isječka iz tog maila koji je objavio Wall Street Journal: Nažalost, odlazak Stevea Jobsa doveo je do ogromnog vala medijskog praćenja "superiornosti" Applea i iPhonea, sve kao da je kreirao "strastveni, neumorni, perfekcionist..." Poanta ovdje je da postoji nenamjerna korist za Apple, budući da su sve vanjske poruke trećih strana isticale i/ili podupirale percepciju potrošača da su Appleovi proizvodi superiorni jer je Jobs bio takav vizionar i perfekcionist. Koji se potrošač neće osjećati dobro prilikom kupnje uređaja koji je kreirala jedna takva osoba. Žao mi je da i dalje guram ovo pitanje, ali ovo sam predugo gledao i znam da je ovo naša najbolja prilika za napad na iPhone. Ako ne postoji konsenzus o pristupu koji sam na početku predložio, prestat ću inzistirati, ali volio bih kada bi bolje razumio našu strategiju kako bi se mogao uskladiti s njom.
Predstavnik Samsunga nije bio dostupan za komentar ove poruke .
Kao piše CNET, brojne e-mail poruke, među ostalim i ova, dospjele su u javnost tijekom sudskog spora između Applea i Samsunga. Dokumenti su ušli u Appleov sudski spis kao rezultat najnovije sudske bitke koja je počela 31. ožujka.