Flipagram vam dopušta kreiranje svojevrsnog kolaža, kombinacije fotografija, tekstova i glazbenog sadržaja, a sve to u video zapisu koji ne može biti duži od 30 sekundi. I to je najveća razlika između Flipagrama i trenutno popularnije aplikacije Instagrama.
No, kako stvari idu, Flipagram bi mogao preuzeti primat od Instagrama. Prije dvije godine Flipagram je bio pri dnu popisa foto aplikacija, a samo godinu dana kasnije zabilježen je rast od 30 milijuna korisnika mjesečno. Za primjer, Facebooku je trebalo tri godine za takve brojke, a Snapchatu dvije.
U samo nekoliko mjeseci Flipagram se popeo na vrh ljestvice najpopularnijih aplikacija. Štoviše, u čak 87 zemalja Flipagram je "broj jedan" app za iPhone korisnike.
Kako je rasla popularnost tako su se javljali i investitori, pa je Mohit odjednom imao slatke brige. Na kraju je u njegov start up stiglo 70 milijuna dolara koje su očito pametno iskoristili jer Flipagram je danas prijetnja svim društvenim mrežama.
Mohit je dio novca iskoristio kako bi potpisao ugovore s glavnim glazbenim izdavačima i distributerima, tako da korisnici slobodno mogu dodavati praktički bilo koju pjesmu. A Instagram nema tu opciju.
Ono što privlači korisnike je jednostavan upload video sadržaja. Osim toga, video prilozi korisnika se brzo i lako pretražuju. A Mohit predviđa daljnji rast nakon što 1. prosinca predstave mogućnost jednominutog video zapisa umjesto dosadašnjih 30 sekundi.
"Mi smo na početku velike vizije", poručio je Mohit.