PROVJERITE ZAŠTO: /

Zaboravite na Instagram, svi se prebacuju na Flipagram

Image

Krajem 2013. godine Farhad Mohit nije imao previše novaca na bankovnom računu, a njegova start up tvrtka nije poslovala onako kako se nadao.

24.11.2015.
11:52
VOYO logo

Flipagram vam dopušta kreiranje svojevrsnog kolaža, kombinacije fotografija, tekstova i glazbenog sadržaja, a sve to u video zapisu koji ne može biti duži od 30 sekundi. I to je najveća razlika između Flipagrama i trenutno popularnije aplikacije Instagrama.

No, kako stvari idu, Flipagram bi mogao preuzeti primat od Instagrama. Prije dvije godine Flipagram je bio pri dnu popisa foto aplikacija, a samo godinu dana kasnije zabilježen je rast od 30 milijuna korisnika mjesečno. Za primjer, Facebooku je trebalo tri godine za takve brojke, a Snapchatu dvije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U samo nekoliko mjeseci Flipagram se popeo na vrh ljestvice najpopularnijih aplikacija. Štoviše, u čak 87 zemalja Flipagram je "broj jedan" app za iPhone korisnike.

Image

Kako je rasla popularnost tako su se javljali i investitori, pa je Mohit odjednom imao slatke brige. Na kraju je u njegov start up stiglo 70 milijuna dolara koje su očito pametno iskoristili jer Flipagram je danas prijetnja svim društvenim mrežama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Mohit je dio novca iskoristio kako bi potpisao ugovore s glavnim glazbenim izdavačima i distributerima, tako da korisnici slobodno mogu dodavati praktički bilo koju pjesmu. A Instagram nema tu opciju.

Ono što privlači korisnike je jednostavan upload video sadržaja. Osim toga, video prilozi korisnika se brzo i lako pretražuju. A Mohit predviđa daljnji rast nakon što 1. prosinca predstave mogućnost jednominutog video zapisa umjesto dosadašnjih 30 sekundi.

"Mi smo na početku velike vizije", poručio je Mohit.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo