Po tim je podacima, samo u lipnju registrirano 4.269 novih automobila, što je 1.079 automobila ili 33,8 posto više nego u lipnju prošle godine.
Na mjesečnoj je razini pak, u odnosu na svibanj ove godine, u lipnju zabilježen pad prodaje i to za 12,3 posto, odnosno prodan je 601 automobil manje.
Podaci za prvih šest mjeseci ove godine pokazuju da je početkom godine, u siječnju i veljači registrirano po nešto više od dvije tisuće automobila mjesečno, u ožujku je prodaja premašila tri tisuće, da bi se od travnja bilježila prodaja više od četiri tisuće automobila mjesečno, a najviše ih je prodano u svibnju, 4.870.
Uz napomenu da na umu treba imati i nisku prošlogodišnju bazu, poznavatelji automobilskog tržišta rast prodaje na godišnjoj razini, posebice u drugom tromjesečju, ponajviše pripisuju utjecaju nabave novih vozila za Vladu i ministarstva te popunjavanjem rent-a-car flote.
Podaci po markama pokazuju da je vrh ljestvice drži Volkswagen s 3.336 registracija u prvih šest mjeseci, čime zauzima 15,8 posto tržišta.
Na drugom je mjestu Opel koji je u prvom polugodištu prodao 2.851 vozilo, što je tržišni udio od 13,5 posto, a treća je Škoda s prodanih 2.477 auta, čime zauzima 11,7 posto tržišta.
Peugeot je u prvom polugodištu prodao 1.449 novih automobila i njegov je tržišni udio 6,8 posto.
Više od tisuću vozila u razdoblju siječanj-lipanj prodali su i Citroen (1.223), Renault (1.129), Ford (1.057) i Hyundai (1.053).
Među modelima, najprodavaniji su Škoda Octavia (1.541 automobil), Volkswagen Golf (1.178), Opel Astra (1.126), Opel Corsa (1.114) i Volkswagen Polo (929).