Čini se da je upravo to poruka ove nove reklame koja je od tri generacije ljudi tražila da odgovore na sljedeće pitanje: "Kad ste bili dijete, što ste radili kako biste se zabavili?"
Starije dvije generacije dijele sjećanja o branju borovnica, sanjkanju, ribolovu, igranju bejzbola i glazbenim predstavama.
Onda je došao na red na mlađu generaciju. Oni nisu pričali o tome kako bi se ludo provodili valjajući se po travi po sunčanom danu.
Djeca su pričala kako provode pet sati dnevno šaljući SMS-ove, e-mailove, tweetove, surfajući internetom ili igrajući videoigre dok roditelji lamentiraju o dobrim starim danima kada je priroda bila sastavni dio svakog djetinjstva.
"Zaboravim da sam u kući, da imam roditelje, da imam sestru, da imam i psa. Samo mislim na video igre", rekao je dečak.
"Umrla bih kada ne bih imala tablet", rekla je djevočica u videu.
Grozne stvari!
"Priroda je uvijek bila dio djetinjstva", stoji natpis u videu. "Pobrinimo se da da to ne završi s nama".
Mashable.com/Tehnoklik.hr