Ako kojim slučajem još uvijek koristite Google+, onda imamo dobre vijesti za vas. Google je predstavio redizajniranu verziju svoje društvene mreže u pokušaju da prestanu zbijati šale o njoj i postane koliko toliko dostojna konkurencija Facebooku.
Ovoga puta će se koncentrirati na Communities i Collections kategorije. Razlog je jednostavan, ove kategorije privlače najviše korisnika, svaki dan čak 1,2 milijuna korisnika pristupi Communities zajednici, dok Collections bilježi još veći priljev novih članova.
"Bilo da je riječ o Nonfiction Addiction Community zajednici, gdje možete naći ljude koji raspravljaju o najboljim krimi pričama i pričama o putovanjima, bilo da je riječ o Watch Project Collectionu, gdje više od 40.000 ljudi prati zaljubljenika u antikne satove, to su mjesta na Google+ mreži gdje ljudi iz cijelog svijeta provode svoje vrijeme otkrivajući i dijeleći stvari koje vole," stoji u priopćenju.
S novim dizajnom stigla je i bolja prilagođenost mobilnim uređajima tako da će korisnici Google+ mreže moći uživati u još bržem iskustvu, neovisno od toga da li joj pristupaju na iOS-u, Androidu ili webu.
“Uz Collections i Communities pronalaženje zanimljivog sadržaja je vrlo jednostavno, samo trebate pratiti što se događa oko vaših interesa”, ističu iz Googlea te dodaju kako je uz novi dizajn “lakše objavljivati, pretraživati, povezati se i pratiti dobar sadržaj.”