Toyota se posljednjih godina nalazi na velikim mukama zbog brojnih napisa o povlačenjima automobila s tržišta i navodnim nesrećama koje su uzrokovane serijskim kvarovima na pojedinim modelima. Zbog povlačenja milijuna vozila, Toyotin ugled uvelike je narušen. Treba napomenuti kako se većina povlačenja i kvarova prijavljuje u SAD-u, te da rušenje ugleda stranih proizvođača automobila definitivno ide na ruku američkim tvrtkama.
arti-201203080057006Naime, japanski automobili preplavili su ulice Amerike, a građane te zemlje u početku su osvojili jeftinim i pouzdanim modelima, da bi uskoro zavladali u svim klasama automobila. Japanski proizvođači automobila ujedno su zajednički pokrenuli luksuzne marke u SAD-u poput Lexusa, Acurae i Infiniti, a većina tamošnjih građana misli da se radi o američkim automobilima, zbog čega su stekli ugled ravan Mercedesu, BMW-u i Cadillacu.
SAD vješto prikriva stvarno stanje na tržištu
Do sada je povučeno više milijuna Toyotinih vozila, a vijesti o takvim događajima preplavile su medije. Toyota je zbog tih događaja izgubila milijarde dolara, a zanimljivo, iako strani mediji uvelike pišu o povlačenju i problemima s japanskim automobilima, istovremeno najviše opoziva vozila broje upravo američki automobili poput Forda i GM-a.
arti-201111140683006Istovremeno, automobili Toyote osvajaju maksimalne brojeve zvjezdica na sigurnosnim testovima, Toyota je proglašena najzelenijim proizvođačem te nosi titulu vodeće u kvaliteti vozila već dvije godine zaredom, što potvrđuje i njemački TÜV, svojevrsni sinonim za kvalitetu. Da nije bilo elektroničkih kvarova koji su uzrokovali blokadu papučica za gas u Americi potvrdila je čak i NASA, čije su znanstvenike angažirali službeni regulatori za sigurnost automobila u Americi.
Postavlja se pitanje zašto taj japanski proizvođač onda toliko strahuje od gubitka ugleda? Razlog tome je što su i nakon potvrde da nije bilo kvarova prema Toyoti počele stizati nove optužbe da ''NASA nije tražila dovoljno dobro'', kao i da ta tvrtka ne želi otkriti stvarne informacije. Brojni strani stručnjaci tako ističu da se radi o prljavoj borbi za prevlast na tržištu na način da se činjenice izokreću i putem medija serviraju javnosti, dakako na štetu japanskih tvrtki.
Vezani članci:
arti-201201230962006 arti-201203080057006 arti-201111140683006