Na konferenciji Web::Strategija 16 – Laboratorij digitalnog marketinga, događanju koje okuplja vodeće stručnjake iz područja IT-a i digitalnog marketinga te nagoviješta buduće trendove, dodijeljene su Masterweb nagrade i uručena priznanja najboljima, među kojima je i Podravka.
U kategoriji Najbolje korporativne web stranice 2015 među tri nagrađena rješenja su dvije Podravkine web stranice: Vegeta.hr (izvođač: Nivas d.o.o.) i Podravka.hr (izvođač: Web.burza).
Kako je stručni žiri Masterweb nagrada naglasio, korporativne web stranice moraju odražavati svijest kompanije o važnosti nastupa na webu i prezentacije sadržaja, prije svega zanimljive poslovnim posjetiteljima.
Budući da se ta svijest u Hrvatskoj vrlo često ne prepoznaje, ovogodišnji dobitnici upravo su zbog drugačijeg načina pristupanja web prezentaciji kompanije ili brenda zaslužili nagrade.
"S tehničke strane gledano, smatramo da je stranica Vegeta.hr zasluženo na prvom mjestu jer koristi responsive pristup koji omogućava korisnicima jednako iskustvo bez obzira kojim preglednikom ili na kojem uređaju gledaju sadržaj. Obiluje novitetima kao što su inteligentni interaktivni sadržaji Mood Food, a njihova posebnost leži u istraživanju tržišta i suradnji s psihologom u kojemu su raspoloženja i prehrana povezani kroz napredne algoritme", jednoglasno je mišljenje stručnog žirija.