Kod kupnje vozila, većina roditelja sluša djecu

Čak 57 posto roditelja u odluku o kupnji novog automobila uključuje djecu, pokazala je studija The Family Rooma. To je porast od čak 19 posto u odnosu na istraživanje iz 2009.

26.4.2012.
9:30
VOYO logo

Zanimljivo je da se ukusi roditelja i djeca razlikuju u tome koju marku preferiraju, pa tako djeca znajviše žele Jeep kao novi automobil, njih čak 18 posto. Sa 17 posto slijede Chevrolet i Ford, te sa 16 posto Toyota i Honda. Volkswagen je na 13 posto, a iznad jedan posto još su dobili Chrysler i Mazda. Naravno, studija je provedena u SAD-u, pitanje je koje marke preferiraju naša djeca.

Roditelji imaju potpuno drugačije mišljenje, pa je tako na vrhu Toyota sa 29 posto, a slijedi Honda (24 posto), Ford (21 posto), Chevrolet (19 posto) i Jeep (9 posto).

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Unatoč tome, roditelji sve češće slušaju savjete djece pri odabiru automobila, a nekoliko je glavnih razloga za to. Najvažniji je dobro roditeljstvo te činjenica da smatraju da su djeca bolje informirana. Tu je i stil, te roditelji imaju u vidu da su djeca bolje znaju što izgleda dobro. Krivnja je također vrlo važan čimbenik jer roditeljima je u interesu da zadovolje želje svojeg djeteta. Ako to ne uspiju, kod njih se razvija osjećaj krivnje.

Sve to moglo bi natjerati proizvođače da se uskoro u svojim reklama više okrenu djeci. To bi itekako otvorilo tržište, jer samo u SAD-u 130 milijuna kućanstava ima djecu mlađu od 15 godina.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo