Još jedna ogromna šteta koja se mogla lako izbjeći

Zupčasti remen i prateće dijelove (vodena pumpa, natezači, španeri, rolice) treba mijenjati prema specifikacijama proizvođača, upozorava net.hr-ov dežurni mehaničar.

8.6.2014.
8:22
VOYO logo

Slučaj s kojim se (opet) susreo nedavno (na slici ispod), ponukao je našeg mehaničara Nikolu da opet upozori sve vozače da održavaju svoje vozilo.

Zupčasti remen i prateći dijelovi mijenjaju se prema prijeđenoj kilometraži ili prema godinama korištenja automobila, neovisno o prijeđenoj kilometraži, upozorava.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nepoštivanjem propisanih izmjena riskira se popravak motora koji ponekad dovodi u pitanje isplativost cijelog posla, na primjer kod vozila velike starosti, a male vrijednosti. Ponekad, naime, popravak košta više nego što je vrijednost cijelog vozila!

Prilikom pucanja zupčastog remena dolazi do sudaranja ventila koji su ostali "otvoreni" s klipovima koji su u uzlaznoj putanji kompresije. Trošak popravka u takvom slučaju iznosi od 8.000 kn na više, ovisno o koncepciji motora i njegovom godištu, kaže mehaničar iz Rubor servisa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo