Još jedna ogromna šteta koja se mogla lako izbjeći

Zupčasti remen i prateće dijelove (vodena pumpa, natezači, španeri, rolice) treba mijenjati prema specifikacijama proizvođača, upozorava net.hr-ov dežurni mehaničar.

8.6.2014.
8:22
VOYO logo

Slučaj s kojim se (opet) susreo nedavno (na slici ispod), ponukao je našeg mehaničara Nikolu da opet upozori sve vozače da održavaju svoje vozilo.

Zupčasti remen i prateći dijelovi mijenjaju se prema prijeđenoj kilometraži ili prema godinama korištenja automobila, neovisno o prijeđenoj kilometraži, upozorava.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nepoštivanjem propisanih izmjena riskira se popravak motora koji ponekad dovodi u pitanje isplativost cijelog posla, na primjer kod vozila velike starosti, a male vrijednosti. Ponekad, naime, popravak košta više nego što je vrijednost cijelog vozila!

Prilikom pucanja zupčastog remena dolazi do sudaranja ventila koji su ostali "otvoreni" s klipovima koji su u uzlaznoj putanji kompresije. Trošak popravka u takvom slučaju iznosi od 8.000 kn na više, ovisno o koncepciji motora i njegovom godištu, kaže mehaničar iz Rubor servisa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo