"Iako ova etapa oduševljava, još je dug put pred nama prije nego stignemo do cilja stvaranja gospodarskih prilika za svakoga od 3,3 milijarde radne snage u svijetu", piše u bilješki na blogu zamjenik predsjednika tvrtke Deep Nishar.
Da bi ostvario taj cilj, LinkedIn računa na razvoj korištenja svojih usluga putem mobilne tehnologije.
"Do kraja godine, računi na mobilnim telefonima predstavljat će više od 50 posto našeg prometa na svjetskoj razini", ističe Deep Nishar. "Već u desetak zemalja poput Kostarike, Malezije, Singapura, Švedske, UAE-a i Velike Britanije, naši članovi koriste više LinkedIn na svojim mobilnim uređajima nego na uredskim računalima", otkriva on.
Sa sjedištem u Mountain Viewu u Silikonskoj dolini u Kaliforniji, tvrtka je prisutna u više od 200 zemalja. U veljači je lansirala inačicu na kineskom jeziku u pokušaju osvajanja najveće populacije korisnika interneta na svijetu.