Kako piše ReadWrite, više korisnika je vidjelo svoja imena (ili imena svojih prijatelja) na povezanim stranicama koje uopće nisu lajkali.
Pokrenuta je i istraga o preminulim korisnicima Facebooka čija su se imena pojavila u sponzoriranim pričama. Objašnjenje za taj slučaj? Ako stranica osobe koja je preminula nije "memorijalizirana" kroz Facebook, ova društvena mreža se prema tom profilu odnosi kao da je osoba koja stoji iza njega živa, pa joj je i ime dostupno za povezivanje s oglasima.
Međutim, Bernard Meisler iz ReadWritea kopao je po toj priči i utvrdio da se nekoliko njegovih prijatelja pojavilo u Facebookovim oglasima za stranice s kojima oni nisu imali kakve veze.
Vidio je imena nekoliko svojih prijatelja koja su se koristila u oglasima za velike brendove kao što su Walmart i Subaru.
Meisler je slike tih oglasa pokazao svojim prijateljima, koji su mu potvrdili da nisu lajkali ove brendove.
Meisler je zatim anketirao i druge svoje prijatelje, te je došao do otkrića da mnogi imaju zabilježene klikove na "like" iako nisu ni znali da su kliknuli na određeni brend.
Facebook je odgovorio Meisleru da su ti lajkovi možda bili slučajni, a to se posebice odnosi na mobilne aplikacije.
Glasnogovornik Facebooka čak je istaknuo dan i vrijeme kad je jedan od njegovih prijatelja lajkao brend, a on tvrdi da to nije učinio.
Facebookov glasnogovornik kaže da je moguće da su ovi ljudi nešto lajkali slučajno, nehotice pritisnuli dugme, možda na mobilnoj aplikaciji. Kao odgovor na konkretan primjer Nicolala koji je lajkao Walmart, Facebook kaže da se to zaista i dogodilo: "Pokazali smo da se lajk dogodio 1. listopada u 18.46 sati", rekao je glasnogovornik.
Jeste li i vi možda vidjeli svoje ime povezano s Facebook stranicom za koju se ne možete sjetiti da ste je lajkali?