Cijena Facebookovih dionica u petak je bila 28,31 dolara, čak 60 posto više nego prošlog ljeta, ali daleko ispod svoje incijalne javne ponude od 38 dolara u svibnju prošle godine. Tvrtka vjerojatno ne vrijedi više od 25 dolara po dionici, objavio je Barron's.
Facebook posluje na 75 puta njegove zarade u 2013. godini, kako je procjenjeno uz pomoć računovodstvenih standarda (GAAP).
Oštar porast u prodaji mobilnih oglasa je pomogao Facebooku povećati prihode za 38 posto u odnosu na tromjesječje godinu ranije. Mobilni oglasi su pokrili trošak oglasa na računalima koji nisu bili toliko profitabilni koliko mobilni oglasi.
Novine upozoravaju da prihod od oglasa na računalima može početi padati što znači da ulagači dodjeljuju tešku tržišnu vrijednost Facebooku od 71 milijarde dolara koja se temelji na uglavnom samo 1,5 milijarde dolara u prihodima od mobilnih oglasa. Rashodi su bili do 60 posto u trećem tromjesečju, ističe se.
S druge pak strane, Google ulaže u niz svojih proizvoda, od You Tube-a, samovoznih automobila, interaktivnih naočala Google Glass, zemljopisnih karti i Android softvera.
"Čini se da je Facebook više usmjeren na gušenje pretplatnika s oglasima kako bi dosegao očekivanja zarade na Wall Streetu", smatra Barron's.