Prema podacima nezavisne medunarodne agencije za mjerenje posjecenosti web stranica gemiusAudience, Europa Digital je zabiljezio senzacionalan godisnji rast broja posjetitelja od cak 39,48 posto. Osim vodecih news portala, u mrezi ED-a nalaze se i revolucionarni webshop za osiguranja Dosi.hr te inovativni servis za online narucivanje na lijecnicke preglede Dodo.hr.
Dio Europa Digitala su i druga najveca online knjizara Bestseller.hr te medunarodno popularni LikeCroatia.com. ED-ov Tjedan Dobre hrane pretvorio se u gastro event sezone, privukavsi preko 200.000 posjetitelja. Europa Digital vec je proglasen najbrze rastucim digitalnim izdavacem u regiji prema financijskom istrazivanju revizorske kuce Deloitte.
REKORDAN RAST
Jutarnji.hr, u posljednjih pet godina najbrze rastuci po broju posjetitelja medu najpopularnijim hrvatskim portalima, nedavno je oborio rekord posjecenosti privukavsi vise od 700.000 citatelja u samo jednom danu.
Portal Net.hr, otkako je usao u mrezu Europa Digitala, konstantno obara svoje dnevne i mjesecne rekorde posjecenosti. Postao je treci najposjeceniji news portal u Hrvatskoj i ukupno je cetvrti portal u zemlji s vise od 870 tisuca jedinstvenih mjesecnih posjetitelja.
Webshop za osiguranja Dosi.hr, na kojem je u samo jednom danu prodano vise od 1000 polica dopunskog zdravstvenog osiguranja i ukupno je ugovoreno osiguranja u vrijednosti od 27 milijuna kuna, u posljednja tri mjeseca zabiljezio je rast broja korisnika od 137 posto. U istom periodu udvostrucio se broj online upita za usporedbu cijena auto obveznog osiguranja.
Na servisu Dodo.hr, koji je prvi domacim korisnicima omogucio brzo i besplatno rezerviranje termina u vrhunskim privatnim ordinacijama i poliklinikama, broj narucivanja na preglede povecao se 4,8 puta u protekla tri mjeseca, a broj registriranih korisnika porastao je 4,3 puta.