Riječ je o testu koji je uveden 2012., a u kojemu se ispituje što se događa kada se automobil kutem prednjeg dijela zabije u drugo vozilo, drvo, stup ili slično. U testu se 25 posto prednjeg dijela automobila na vozačevoj strani zabije u čvrstu zapreku pri brzini od oko 65 km/h. Test je teži od onih u kojima se automobil cijelim prednjim dijelom zabija u zapreku jer se premošćuje sudarna zona prednjeg dijela automobila, što može rezultirati urušavanjem putničke kabine.
Honda Fit i Fiat 500 najgori
Od takozvanih mini automobila, najgore su na testu prošli Honda Fit i Fiat 500, kod kojih je vozački prostor bio ozbiljno ugrožen. Kod Fita glava lutke nije ostala u kontaktu s prednjim zračnim jastukom, dok su se kod Fiata 500 vozačka vrata otvorila uslijed puknuća šarki. Spark je dobio prihvatljivu ocjenu jer je kretanje lutke bilo prilično dobro kontrolirano, a izmjerene ozljede bile su prilično niske. Kontrolirani su još Ford Fiesta, Toyota Yaris, Mazda 2, Kia Rio, Mitsubishi Mirage, Nissan Versa, Toyota Prius C, Hyundai Accent te Mini Cooper.
//www.youtube.com/embed/-bdydHzCO5s
U usporedbi s mini automobilima, većina modela u kategoriji malih automobila, koji su nešto veći, puno je bolje prošla na ovom testu. Među 17 malih automobila po pet ih je dobilo dobre, odnosno prihvatljive ocjene.