Audi AG je u 2013. godini planirao prodaju od 1,7 milijuna vozila tako da su za 41.100 premašili plan. Istovremeno, ovo je drugi najveći porast prodaje u povijesti Audija, piše vidiauto.com.
Prodaja SUV modela rasla je za 15,8% (najpopularniji su Q3 i Q5) dok su modeli iz serije Audi A3 imali rast od čak 53,2%, a od prethodne se godine mogu kupiti u cijelom svijetu.
U Hrvatskoj je Audi 2014. godinu završio na 11. mjestu, uz udio na tržištu od 3,40%. Prodali su 1156 komada vozila, prosječno 96 vozila mjesečno, dok su godinu ranije prodali 1005 vozila te imali udio na tržištu 3,61%. Što se tiče prodaje prema vrsti goriva, u 2014. godini je 80,1% bilo dizelskih motora, a 19,9% benzinskih. Istovremeno, glavni konkurenti su imali slabije rezultate: BMW je završio na 15. mjestu (902 vozila, udio 2,66%), a Mercedes je na 17. mjestu sa 690 vozila (udio 2,03%).
U SAD-u prodaja raste gotovo tri puta brže od ukupne prodaje automobila - prodano je 182.011 vozila. U Europi prodaja je rasla za 4,2% (762.900 automobila).
Sveukupno gledajući, Audi je u 2014. na tržištima 50 zemalja postigao najbolje rezultate svih vremena.
http://www.vidiauto.com/Novosti/Autobiz/Audi-u-2014.-godini-prodao-1-74-milijuna-vozila