Platforma za instant slanje poruka lansirana je 2011., a korisnicima nudi slanje tekstualnih poruka, dijeljenja fotografija i video snimki, igranja igara i zvanje prijatelja, piše Mirror.
Iako je Messenger dio Facebookove 'obitelji' mobilnih aplikacija, korisnici ne moraju biti članovi te društvene mreže.
Globalno reklamiranje
Do sada je ova platforma bila u potpunosti bez oglasa, ali nakon testiranja u Australiji i Tajlandu, Facebook je najavio kako Messenger reklamiranje postaje globalno.
"Od sada nudimo poslovnim partnerima širom svijeta način da koriste Facebookovo ciljano traženje korisnika kako bi proširili svoje poruke i na ljude s Messengera", izjavila je ova društvena mreža.
KAD-TAD ĆE VAM ZATREBATI: Uz ovaj jednostavan trik čitajte poruke na Messengeru bez znanja pošiljatelja
"Više od 1.2 milijarde ljudi koristi Messenger svaki mjesec, što pruža priliku za proširenje dosega oglašivačkih kampanja te samim time i povećanje rezultata", kažu iz Facebooka.
WhatsApp i dalje bez reklama
Srećom, izgleda da će se reklame pojavljivati samo u home tabu Messenger aplikacije, a ne i unutar samih poruka.
Promjena vjerojatno neće biti popularna među mobilnim korisnicima, koji međutim ionako imaju široki izbor aplikacija za slanje poruka koje su i dalje bez reklama, poput WhatsAppa ili Telegrama.
WhatsApp je nedavno porekao glasine da će početi prikazivati reklame korisnicima.