BUG U FACEBOOK MESSENGERU: /

Slučajno otkrio kada korisnici spavaju, a kada su budni

Image
Foto: Kārlis Dambrāns/Flickr

Facebook Messenger nenamjerno otkriva kad njegovi korisnici spavaju, a kada su budni, piše The Independent.

4.3.2016.
8:58
Kārlis Dambrāns/Flickr
VOYO logo

Jedan je IT-ovac uspio napraviti alat kojim prati kada njegovi prijatelji spavaju tako da provjerava javne podatke o aktivnosti na toj društvenoj mreži. Informacije koje objavljuje Messenger mogu se koristiti kako bi se napravila kompletna slika kada ljudi spavaju a kada su budni, kao i o njihovim drugim aktivnostima, potpuno bez njihovog znanja.

Image
FACEBOOK KAO SNAPCHAT: /

Messenger će uskoro imati opciju samouništavanja poruka

Image
FACEBOOK KAO SNAPCHAT: /

Messenger će uskoro imati opciju samouništavanja poruka

Alat koristi informacije o tome kada ljudi provjeravaju svoj Messenger i Facebook stranicu, te koristi te informacije kako bi odlučio da li su budni ili spavaju. Kako ljudi najčešće koriste te aplikacije prije nego što odu u krevet i čim se probude, lako je vidjeti s određenom preciznosti kada su točno ljudi aktivni.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Facebook zadržava specifične vremenske zapise o tome kada je korisnik posljednji put bio aktivan. Pokazuje te informacije unutar konverzacija tako što pokaže malu poruku na kojoj piše npr. "Ova je osoba bila posljednji put aktivna prije 3 sata".

Ali Søren Louv-Jansen otkrio je kako Facebook čuva te informacije i sprema ih u dio koda. Kod provjerava Facebook svakih 10 minuta kako bi vidio kada su ljudi posljednji put bili aktivni.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Sve se te informacije mogu spojiti kako bi se složila slika o dnevnim aktivnostima svake pojedine osobe. Ne samo da se vidi kada ljudi ne koriste Facebook ili Messenger na dulje vrijeme, što obično znači da spavaju, već se može vidjeti i kada najčešće koriste te programe.

Facebook će najvjerojatnije ukloniti mogućnost da korisnici mogu provjeravati druge korisnike, a i ljudi sami mogu ručno ukloniti 'Last active' obavijesti. Ali kao što je i Louv-Jansen primijetio, Facebook bi vjerojatno i sam mogao koristiti te informacije na isti način, kako bi mogao ciljano slati reklame ljudima koji ostaju budni dulje nego inače, na primjer.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo