Ali nije nužno sve propalo. Čak i ako vam se voda cijedi s najnovijeg smartphonea, još postoji nada.
Ovo naravno ne garantira potpuni uspjeh, ali stručnjakinja za elektroničke uređaje Jessica Naziri ponudila je riješenje u nekoliko koraka koje bi moglo pružiti spas.
1. Isključite ga
Isključite svoj mobitel i oduprite se napasti da odmah provjerite možete li ga ponovo uključiti.
2. Maknite SIM karticu i bateriju - ako možete
Sve što se može maknuti bi se trebalo maknuti, masku, SD karticu, sve. Ako imate iPhone, slobodno preskočite ovaj korak.
3. Isišite tekućinu
Ako imate usisavač s dodatkom za usisavanje malih površina - super, a ako ne, možete koristiti i slamku (osim ako vam mobitel stvarno nije pao u WC).
4. Isušite ga
Nakon što ste izvukli svu tekućinu koju ste mogli, vrijeme je da se pobrinete za vlagu iznutra. Da bi to napravili, zakopajte mobitel u zdjelu punu nekuhane riže ili ga zatvorite u vrećicu punu paketića silice (obično ih dobijete pri kupovini odjeće ili obuće - sačuvajte ih).
5. Ponovo ga uključite - kasnije
Pustite da se vrijeme pobrine za ostalo. Nakon što ste čekali barem 24 sata, ponovo ga uključite i vidite radi li.
5.5. Ako nije uspjelo
Provjerite indikator kontakta s tekućinom (LCI), malu bijelu naljepnicu koja pocrveni ako dođe u kontakt s vodom. Proizvođači stavljaju LCI kako bi odbili reklamacije. Ako je taj dio mobitela kojim slučajem ostao suh te je indikator i dalje bijele boje, možete tražiti zamjenu za novi (jasno, ako vam garancija još uvijek vrijedi)