Megatrend poslovna rješenja su HP Gold Preferred partner i ovlašteni servis za HP servere, podatkovne sustave, prijenosna računala, računala, pisače, kao i pisače velikog formata, dodatne usluge koje nudimo su usluge instalacije i podrške.
HP CARE PACK USLUGE
Najjednostavnije rješenje dobivanja podrške za vašu informatičku infrastrukturu HP-ov paket usluga HP Care Pack pruža Vam najjednostavniji način produljenja vremena operabilnosti HP-ovih proizvoda koje imate. Naše usluge podrške, koje izvanredno jednostavno možete nabaviti i koristiti, pružaju vam sve što vam je potrebno - sveobuhvatnu (end-to-end) pokrivenost,globalnu ujednačenost i visokokvalitetnu uslugu. HP-ovi paketi usluga HP Care Pack obogaćeni su novim ponudama iza kojih stoji najveća svjetska organizacija za pružanje usluga korisnicima. Ovaj široki raspon usluga uključuje podršku u jamstvenom roku i integrirane usluge za cjelokupnu informatičku infrastrukturu. Osim toga, podržavamo najpopularnije proizvode poput UNIX®, Linux®, i Windows® poslužitelja, kao i mobilne proizvode, stolna računala, pisače i slikovne tehnologije, rješenja za pohranu te programe za upravljanje. Bez obzira što trebate, cijenit ćete dobivene rezultate - povećanu produktivnost zaposlenika i skraćenje skupog vremena inoperabilnosti.
HP CARE PACK SERVICE
Mogućnosti proširenja usluge: Jamstvo u servisu - podrazumijeva donošenje uređaja u servis na popravak
Jamstvo na lokaciji korisnika (on-site) podrazumijeva izlazak ovlaštenog HP tehničarana lokaciju korisnika
Preuzimanje opreme na servis (pickup and return) podrazumijeva preuzimanje neispravne opreme kod korisnika, popravak u ovlaštenom servisu i povratak opreme korisniku
Hardverska podrška (next day on site response) Uključuje podršku i odgovor sljedećeg radnog dana na Vašoj lokaciji
Dodatna podrška 13x5x4 Povećajte performanse i raspoloživost vaše informatičke infrastrukture korištenjem opsežnih hardverskih usluga. Usluga uključuje hardversku podršku s odzivom unutar 4 sata na lokaciji korisnika, podršku tijekom produljenih radnih sati (od 08 do 21 sat, od ponedjeljka do petka), upravljanje eskalacijom i elektroničku podršku.
Instaliranje Minimizirajte prekide u informatičkoj tehnologiji i poslovanju, jer će vaš novi HP-ov hardver biti instaliran glatko i učinkovito. Uključuje predinstalacijsko planiranje, instaliranje proizvoda i tehnologije od strane stručnjaka u pružanju usluga, ispitivanje i dijagnostiku nakon instaliranja i smjernice za vaše djelatnike
Hardverska podrška unutar 4 sata istog radnog dana Povećava raspoloživost opreme i produktivnost zahvaljujući brzom odazivu na Vašoj lokaciji. HP certificirani inženjer dolazi kod korisnika unutar 4 sata od primanja poziva; vrijeme pružanja podrške kreće se od standardnog radnog vremena, 9x5 do 24x7 (produljeno radno vrijeme) 365 dana godišnje
6 sati od-poziva-do-popravka Svedite na najmanju mjeru prazan hod zbog kvara na hardveru rješavanjem problema unutar 6 sati od poziva (uz ograničenja vezana za vrijeme popravka). Brz telefonski pristup inženjeru za rješavanje problema, certificiranom od strane HP-a Ako se problem ne može riješiti daljinski, na Vašu lokaciju će biti poslan iskusan i profesionalan inženjer i započeti popravke i obnovu. Uključuje 6-satno vrijeme popravka, 24x7 (produljeno radno vrijeme) 365 dana godišnje, izravno ispitivanje poslužitelja i upravljanje eskalacijom
HP Care Pack usluge su jednostavne, pouzdane i možete ih si priuštiti.
MEGATREND POSLOVNA RJEŠENJA d.o.o. Bani 75 10010 Zagreb-Buzin tel: +385 1 66 51277 fax: + 385 1 6651279
Stinice 12 21000 Split tel: +385 21490775 fax: +385 21314501
e-mail: poslovna.rjesenja@megatrend.com servis@megatrend.com