Osmislila je nekoliko igračaka koje mogu fotografirati bebe i potom te fotografije automatski dijeliti s ostatkom svijeta na internetu.
Njezina linija igračaka pod nazivom "New Born Fame" zapravo je nastala kao rezultat želje da se započne debata o tome tko ima pravo da postavi slike djece online.
Cornet je dizajnirala mekane igračke u obliku logotipa Facebooka i logotipa Twittera (u obliku ptice) koje vise iznad kolijevke. Kada beba dopre do njih, uređaj unutar igračke brzo će snimiti fotografiju ili video i automatski ga objaviti kao post na Facebooku ili tweet na Twitteru.
"New Born Fame" igračke zapravo su diplomski projekt na odjelu Čovjek&Komunikacija na Akademiji za dizajn u Eindhovenu. Projekt je odmah izazvao žestoke reakcije.
Neki su bili jako ljuti, rekavši da je ludo izložiti bebe društvenim mrežama. To joj je drago. "To dokazuje moju misiju. Bila sam jako sretna", rekla je dizajnerica.
Studija Microsoft Researcha otkrila je da 62 posto majki djece u dobi ispod tri godine starosti koristi Facebook. Više od 96 posto ovih "Facebook mama" izjavilo je da objavljuje slike svoje djece na društvenim mrežama.
"Neki ljudi su time prestravljeni, o tome razmišljaju kao da Veliki brat promatra njihovu bebu", rekla je Cornet dodajući da trenutačno radi na redizajniranju prototipa kako bi se fotografije ubuduće slale na zaslone mobilnih telefona roditelja umjesto na društvene mreže.