Vijest zasad nije potvrđena, no list navodi svoj omiljeni izvor, a to su - "ljudi upoznati s planovima kompanije". Ipak, ono što je najviše privuklo pažnje je ovaj dio članka objavljenog u WSJ-u:
"Jedan od uređaja je sofisticirani smartphone sa zaslonom koji omogućuje trodimenzionalne slike bez naočala, kažu ovi ljudi . Korištenjem tehnologije za praćenje mrežnice oka, slike na smartphoneu čine se kao da lebde iznad ekrana poput holograma i pojavljuju se trodimenzionalno iz svih kuteva, rekli su. Korisnici će moći navigirati kroz sadržaj koristeći samo svoje oči, reklo je dvoje ljudi".
Zvuči kao da je osnivač i izvršni direktor Amazona Jeff Bezos rekao svom odjelu zaduženom za istraživanje i razvoj da napravi telefon koji će u sebi imati najmondenije, najluđe i najfantastičnije mogućnosti, da bi potom shvatio kako da ga proizvede što jeftinije.
Uoostalom, te trendovske i luckaste mogućnosti nisu tu bez razloga. Možete li zamisliti mogućnosti 3D prijenosnog uređaja za koji vam neće trebati 3D naočale? Takva mogućnost seli današnje smartphoneove u zonu "Zvjezdanih ratova" u kojoj objekti lebde u zraku iznad mobitela poput holograma. Zamislite uostalom mogućnost da razgovarate sa svojim prijateljem preko mobitela dok njegova 3D reprezentacija lebdi u zraku ispred vas.
Zvuči fantastično, no Amazon je po ovim i sličnim glasinama poznat već godinama. Prije otprilike dvije godine, Wall Street Journal izvijestio je, pozivajući se na AllThingsD, da je telefon iz Amazona neminovan jer kompanija traži načina da se izravno suprostavi Googleu i Appleu. No, Amazon je već pokazao junaštvo u hardverskom sektoru, o čemu svjedoče uspjesi tableta Kindle i Kindle Fire, a već dugo se govori i o Amazonovoj TV streaming platformi, odnosno o digitalnom medijskom prijemniku koji bi bio konkurencija Appleovom Apple TV-u i digitalnom medijskom prijemniku Roku.
Ipak, bez obzira je li priča o 3D zaslonu na mobitelu istinita ili ne, Amazon izravano udara na Appleovu strategiju - to jest, Appleova povijest patenata uvijek je bila indikativna za buduće planove ove kompanije. U posljednjih nekoliko godina Appleu je dodijeljen veliki broj patenata za 3D tehnologiju, no pitanje je kada će se Apple odlučiti za putovanje u treću dimenziju.
Ono pak što Amazonovu priču čini zanimljivom, nije to kako će se nositi s konkurentom Appleom, već je stvar u tome da Amazon nije više samo mjesto na kojem kupujete knjige. Amazon je tehnološka kompanija s neočekivanim ambicijama i s vrlo otkačenim izvršnim direktorom koji ima ogromne resurse da ono što je zamislio pretoči u stvarnost.