Što god da mislili, popularni Civic ili veliki Accord nisu Hondini globalni proizvodi jer su razlike u modelima između europskog, sjevernoameričkog ili pak japanskog tržišta jako velike. Ali zato CR-V to jest, on je doslovno jedno vozilo za cijeli svijet. Razlike su samo u motorizaciji jer Europljani tu ipak žele ekonomični dizel ispod haube. I Honda ovaj svoj svjetski automobil pazi i brusi poput dijamanta. Ovo je već druga i usput veća izmjena aktualnog modela nakon što je pred kraj 2013. dobio motor 1.6 i-DTEC.
Honda CR-V
Ponuda motora sad je proširena dizelskim agregatom 1.6 i-DTEC Earth Dreams tehnologije sa 160 KS, smanjene potrošnje i izuzetno niske emisije CO2 (već od 129 g/km). I kod ostalih agregata naglasak je stavljen na ekologiju tako svi sada zadovoljavati Euro 6 normu. To su već dobro nam znani dvolitreni benzinac sa 155 KS i pogonom na prednje ili sve kotače, te inovativni 1.6 litreni turbodizel i-DTEC kojeg krasi sjajan omjer između performansi i potrošnje. U verziji sa 120 KS dostupan je samo uz prednji pogon dok je za snažniju verziju predviđen pogon na sve kotače. Ovisno o izvedbi, ovaj motor razvija okretni moment do 350 Nm a u slabijoj izvedbi ispušta svega 115 grama CO2/km. Uz sve motore ugrađuje se ručni šeststupanjski mjenjač dok je 9-stupanjski automatik uz verzije s pogonom na sve kotače.Turbodizelski motor obujma 2.2 litre otišao je u zasluženu mirovinu, više se ne ugrađuje.
Honda CR-V
Izvana je osvježeni CR-V prepoznatljiv već iz daljine. Dojam snage i ozbiljnosti daje mu nova prednja maska s integriranim svjetlima dok straga zamijetimo dizajnerske intervencije poput kromirane letvice na prtljažniku i preoblikovanog donjeg dijela odbojnika. Pored toga, ono što se slabije vidi ali zato osjeti kod tankiranja je optimizirani protok zraka oko vozila u cilju postizanja bolje aerodinamike.
Honda CR-V
Iznutra se više radilo na poboljšanju osjećaja komfora i ugode vozaču i putnicima, pogotovo kad govorimo o novim materijalima, mekanima na dodir, korištenima u izradi cijelog interijera. Osim komfora tu je i praktičnost za koju je zadužen inteligentni multifunkcijski zaslon i-MID koji vozaču daje korisne informacije o putovanju. Njime se upravlja putem kontrola na kolu upravljača. Uz njega je uparen i sustav Honda Connect koji nije standardan samo u osnovnoj, Comfort opremi. Taj sustav zabave nudi 7-inčni ekran osjetljiv na dodir, povezanost preko Wifi tetheringa ili mobilnog Wifi rutera. Opcija uz ovaj sustav je i Garminova navigacija za koju se nudi petogodišnje besplatno ažuriranje karata. Paketi opreme su već poznati, Comfort, Elegance, Lifestyle i Executive.
Honda CR-V
Od novih tehnologija ugrađenih u CR-V svakako treba spomenuti i sustav aktivnog kočenja koji je sada dio svih paketa opreme, a prati promet i upozorava vozača na opasnost od sudara. Ukoliko vozač ne reagira sustav će sam kočiti kako bi izbjegao nalet ili bar smanjio štetu. Dodajmo i kako je CR-V ponosni vlasnik pet zvjezdica na Euro NCAP crash testu. Već je stigao u Hondine salone u Hrvatskoj s cijenom od 224.800 kn naviše za modele s benzinskim motorom odnosno 239.800 za turbodizele.
Honda CR-V