U odnosu na prošlu godinu, zadržala je svoju poziciju među Top 10 naj svjetskih brandova, pa Toyota brand sada vrijedi 35,346 milijardi američkih dolara.
Interbrand pojašnjava kako je rast vrijednosti branda Toyota rezultat globalne liderske pozicije u hibridnoj tehnologiji, te snažne globalne prodaje i napora uloženih u povećanje zadovoljstva i brigu o kupcima.
Interbrand, treću godinu zaredom, imenovao je Toyotu pobjednikom u 'Best Global Green Brand’ koji obuhvaća sve industrije, a uspoređuje tvrtkin stvarni utjecaj na okoliš.
Toyotin tehnološki pionir, pravi hibrid Prius, nastavlja sa globalnom dominacijom te promiče prodaju hibridnih vozila i jača utjecaj tvrtke u procjeni vrijednosti branda. Diljem svijeta prodaja Toyote Prius premašila je brojku od tri milijuna, a globalna prodaja svih hibridnih modela, sada je na oko 5,5 milijuna jedinica.
U Europi, prodaja Toyota i Lexus hibridnih vozila premašila je 600.000 jedinica, a prisutni su od 2000. Godine kada je Prius predstavljen Europskom tržištu. U ovoj godini, Toyota ima 75% udjela na tržištu hibridnih vozila u Europi. Gledajući presjek prodaje Toyota i Lexus vozila,od svih prodanih vozila ,približno je 20% ovih sa hibridnom tehnologijom.
Do kraja 2015., Toyota će širom svijeta lansirati 15 novih ili redizajniranih pravih hibridnih modela, uključujući i vozila sa gorivim ćelijama.
Interbrandova ISO-certificirana Best Global Brands metodologija, različitim načinima analizira koristi organizacije od vrijednosti njenoga branda,promatra ispunjavanja očekivanja kupaca pa sve do ostvarenja ekonomske vrijednost.