JAPANSKI GIGANT /

Toyota brojnim inicijativama obilježava veliki jubilej

Image

Približavamo se datumu Toyotine obljetnice; 75. rođendan službeno se obilježava 3. studenog, pritom Toyota u Europi pokreće brojne interesantne inicijative u čast ovog jubileja.

10.10.2012.
15:39
VOYO logo

Sredinom 1930-ih, mladi KiichiroToyoda naslutio je potencijal u masovnoj proizvodnji automobila namijenjenih široj javnosti. Tijekom nekoliko godina uz puno upornosti, uvjerio je oca - tekstilnog proizvođača i vlasnika Toyoda Automatic Loom Works da unutar tvornice osnuje novi Automobilski odjel. Kiichirovo snažno uvjerenje lansiralo je njegov mali odjel od Toyoda Enterprise prema Korporaciji Toyota Motor 1937. Sada, 75 godina kasnije, Toyota je prisutna u više od 170 zemalja svijeta, te je sa svojih proizvodnih linija skinula više od 200 milijuna automobila.

Najpopularnije vozilo Toyota Corolla čvrsto drži titulu najprodavanijeg automobila u automobilskoj povijesti, nakon 11 generacija, sa preko 39 milijuna prodanih primjeraka. Svakoga dana muškarci i žene širom svijeta radeći na Toyotinim pogonima i u uredima sudjeluju u stvaranju sve boljih automobila. U njima je ukorijenjen duh kontinuiranog poboljšanja, ili na japanskom ''kaizen'', istovremeno u Europi Toyota predstavlja svoj novi slogan: Uvijek bolji način.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U Parizu, Toyota je nedavno predstavila uzbudljivu novu izložbu u jednoj od najpoznatijih svjetskih ulica, Avenue des Champs-Élysées. Nova izložba u Le Rendez-Vous Toyota prikazuje neke od Toyotinih omiljenih modela nastalih tijekom protekla tri četvrt stoljeća.

Posjetitelji mogu razgledati brojne izvrsno očuvane Toyota klasike uključujući: 1958 Toyota Land Cruiser FJ25, 1964 Toyota Corona, 1965 Toyota Sport 800, 1967 Toyota 2000GT, 1968 Toyota Corolla Sprinter i 1970 Toyota Celica GT Coupe 1600.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Postav izložbe također uključuje impresivnu kolekciju maketa 01:43 posuđenih u Le Rendez-vous Toyote od strane privatnog kolekcionara. Zbirka prikazuje prvi putnički automobil, Toyota AA limuzinu, te ikone automoto sporta poput pobjedničkog automobila Ayrton Senne Toyota-powered British F3- 1983. Izložba će biti dostupna svim posjetiteljima na Le Rendez-vous Toyota do prosinca.

Počevši od 8. listopada, Toyotinu povijest i razvoj možemo pratiti i na Twitteru slijedeći @toyota_europe te potražimo li # Toyota75 hashtag.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo