Dizajneri su bili inspirirani konceptnim automobilom SR1 koji simbolizira novi identitet Peugeota. Linije su jednostavne, čiste i profinjene. Vozilo karakteriziraju elegancija, moderan izgled i jednostavnost. Proporcije su uravnotežene, a profil uglađen i elegantan.
Unutrašnjost također karakteriziraju nenametljive linije. Komandna ploča s instrumentima okrenuta je prema vozaču i sadrži dva velika kružna brojčanika, volan s tri kraka, tipičan za Peugeot te središnju konzolu u obliku slova "V". Metalni, mat kromirani ili sjajno crni ukrasi ili detalji komandi povećavaju dojam elegancije.
U kabini prevladava osjećaj prostranosti dok nas je prostor za
putnike na stražnjem sjedalu oduševio. Osjećate se kao da ste u
većem modelu 508 a ne automobilu koji je, recimo, dva broja
manji. Pretinci za odlaganje stvari raspoređeni su unutar čitavog
putničkog prostora dok je
volumen prtljažnika 640 litara, od kojih je 35 litara ispod
prtljažnog tepiha.
Kad govorimo o motorizaciji ona je u skladu s prohtjevima i mogućnostima kupaca ovakvih automobila. Testni automobil imao je pod haubom snažniji benzinac, 1,6 l VTi sa 85 kW (115 KS) uparen s ručnim petstupanjskim mjenjačem. Motor je živahan, rado se vrti, radi tiho i uglađeno i što je najvažnije, nije rastrošan.U vožnji, automobil je stabilan i sigurno drži putanju unatoč nešto povišenom podvozju.
Brojne studije i razgovori obavljeni s kupcima omogućili su određivanje opreme koja najviše odgovara očekivanjima kupaca. Jači paket opreme, Allure nudi mnogo: četiri zračna jastuka, ABS, ESP, električni paket, preklopivu stražnju klupu, detalje u boji karoserije, prednje maglenke, vozačko sjedalo podesivo po visini, putni kompjutor, upravljač presvučen kožom, aluminijske naplatke, naslon za ruku, USB i Bluetooth, kromirane detalje na karoseriji, klimu s digitalnim prikazom i drugo.
Razvijen je da se prilagodi svim uvjetima korištenja, čak i onim ekstremnim (vruće ili hladne zemlje, loše ceste, itd.). Nudi rješenje u uvjetima korištenja koji su ponekad uzrokovani lošim cestama, vrućom, hladnom ili vlažnom klimom.
Brojna testiranja u ekstremnim uvjetima poslužila su inženjerima kao baza za kreiranje snažnog vozila. Spomenimo kako su ovjes i kotači prilagođeni korištenju na lošim cestama, dvostruko brtvljena barijera nalazi se na vratima kako bi očuvala putnički prostor od prašine i vlage, ali i buke.
Peugeot 301 ima za cilj s vremenom postati jedan od najvažnijih modela Peugeota u smislu prodajnih brojki u svijetu. To je siguran i pouzdan obiteljski automobil koji pruža mnogo užitka u vožnji. Zbog odličnog omjera uloženo-dobiveno većč na samom početku prodaje dobio je posebno priznanje za najpovoljniju kupnju od strane Zbora automobilskih novinara.
Cijena je razumnih 106.900 kuna a vrijedi spomenuti i posebnu ponudu koju Peugeot ima za ovaj automobila a to je kredit putem Peugeot financiranja uz samo 4 % fiksne kamate, uz minimalno učešće od 20 %.