TEST: Vozili smo uglađeni i elegantni stroj
Dizajneri su bili inspirirani konceptnim automobilom SR1 koji simbolizira novi identitet Peugeota. Linije su jednostavne, čiste i profinjene. Vozilo karakteriziraju elegancija, moderan izgled i jednostavnost. Proporcije su uravnotežene, a profil uglađen i elegantan.
Unutrašnjost također karakteriziraju nenametljive linije. Komandna ploča s instrumentima okrenuta je prema vozaču i sadrži dva velika kružna brojčanika, volan s tri kraka, tipičan za Peugeot te središnju konzolu u obliku slova "V". Metalni, mat kromirani ili sjajno crni ukrasi ili detalji komandi povećavaju dojam elegancije.
U kabini prevladava osjećaj prostranosti dok nas je prostor za
putnike na stražnjem sjedalu oduševio. Osjećate se kao da ste u
većem modelu 508 a ne automobilu koji je, recimo, dva broja
manji. Pretinci za odlaganje stvari raspoređeni su unutar čitavog
putničkog prostora dok je
Kad govorimo o motorizaciji ona je u skladu s prohtjevima i mogućnostima kupaca ovakvih automobila. Testni automobil imao je pod haubom snažniji benzinac, 1,6 l VTi sa 85 kW (115 KS) uparen s ručnim petstupanjskim mjenjačem. Motor je živahan, rado se vrti, radi tiho i uglađeno i što je najvažnije, nije rastrošan.U vožnji, automobil je stabilan i sigurno drži putanju unatoč nešto povišenom podvozju.
Brojne studije i razgovori obavljeni s kupcima omogućili su određivanje opreme koja najviše odgovara očekivanjima kupaca. Jači paket opreme, Allure nudi mnogo: četiri zračna jastuka, ABS, ESP, električni paket, preklopivu stražnju klupu, detalje u boji karoserije, prednje maglenke, vozačko sjedalo podesivo po visini, putni kompjutor, upravljač presvučen kožom, aluminijske naplatke, naslon za ruku, USB i Bluetooth, kromirane detalje na karoseriji, klimu s digitalnim prikazom i drugo.
Razvijen je da se prilagodi svim uvjetima korištenja, čak i onim ekstremnim (vruće ili hladne zemlje, loše ceste, itd.). Nudi rješenje u uvjetima korištenja koji su ponekad uzrokovani lošim cestama, vrućom, hladnom ili vlažnom klimom.
Brojna testiranja u ekstremnim uvjetima poslužila su inženjerima kao baza za kreiranje snažnog vozila. Spomenimo kako su ovjes i kotači prilagođeni korištenju na lošim cestama, dvostruko brtvljena barijera nalazi se na vratima kako bi očuvala putnički prostor od prašine i vlage, ali i buke.
Peugeot 301 ima za cilj s vremenom postati jedan od najvažnijih modela Peugeota u smislu prodajnih brojki u svijetu. To je siguran i pouzdan obiteljski automobil koji pruža mnogo užitka u vožnji. Zbog odličnog omjera uloženo-dobiveno većč na samom početku prodaje dobio je posebno priznanje za najpovoljniju kupnju od strane Zbora automobilskih novinara.
Cijena je razumnih 106.900 kuna a vrijedi spomenuti i posebnu ponudu koju Peugeot ima za ovaj automobila a to je kredit putem Peugeot financiranja uz samo 4 % fiksne kamate, uz minimalno učešće od 20 %.