NJEMAČKA SRAMOTA /

Svjetski mediji rastrgali Nijemce, ali Talijani imaju najbolju naslovnicu: 'Vidimo se na plaži'

Image
Foto: AP

Iako Englezi u četvrtak igraju protiv Belgije za prvo mjesto u skupini njihovi su mediji posvećeni eliminaciji Njemačke

28.6.2018.
11:43
AP
VOYO logo

Šokantno ispadanje branitelja naslova svjetskog prvaka Njemačke sa SP-a u Rusiji, što je prvi put u povijesti Mannschafta, glavna je tema svjetskih medija u četvrtak.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Njemački dnevnik "Bild" je u četvrtak "Bez riječi" na naslovnici nakon eliminacije.  Zanimljivo je da je isti naslov na prvoj stranici imao i 2014. kada je Njemačka na SP-u 2014. u Brazilu sa 7-1 zgazila domaćina. "Bild" ističe kako se radi "o najvećoj sramoti koju je Njemačka doživjela na Svjetskom prvenstvu".  

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Frankfurter Allgemeine" je skroman s "Njemačka eliminirama u prvom krugu".

"Süddeutesche Zeitung" ide u istom smjeru i dodaje kako će "taj travnjak u Kazanju uvijek biti povezan u povijesti njemačkog nogometa s ovom eliminacijom".

"Tagesspiegel" je pronašao krivca za katastrofu, stavivši na naslovnicu fotografiju izbornika Joachima Loew uz riječi "Aus !" (Van!). 

"Kicker", sportski časopis je na istoj valnoj duljini jer piše kako je "teško zamisliti nastavak suradnje s Loewom" te govori kako je reprezentacija pokazala "razočaravajuće zajedništvo i patetičnu sliku".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Gotovo je!", naslov je na "Die Weltu", koji je tome dodao naslove iz stranih medija opisujući "gorku večer" i "izvedbu nedostojnu svjetskog prvaka".  

Iako Englezi u četvrtak igraju protiv Belgije za prvo mjesto u skupini njihovi su mediji posvećeni eliminaciji Njemačke.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Suze u Berlinu", piše britanski dnevnik.

"Sun" ističe njemačku riječ "Schaudenfreude" koja u prijevodu znači radost zbog tuđe nesreće uz fotografiju uplakanog Mullera, Oezila spuštene glave i Gomeza koji se drži za glavu.

"Sun Sport" donosi fotografiju skupine F s Njemačkom na zadnjem mjestu, a ispod fotografije piše "Izrežite i zadržite da vas nasmije kada se osjećate loše".

Ista stvar je u Belgiji za "De Morgen" koji na naslovnici umjesto svojih "crvenih vragova" stavlja Njemačku i parodira izjavu Garyja Linekera "Nogomet je jednostavna igra. 22 igrača trči za loptom 90 minuta, i na kraju uvijek pobijedi Njemačka". Danas "De Morgen" ima naslov "I na kraju Njemačka izgubi".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Sličan naslov ima i Portugalska "A Bola".

Image
Foto: AP

Duhoviti su i Talijani pa "Corriere dello Sport" ističe naslov "Vidimo se na plaži!". 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

O prokletstvu koje se nastavlja - nakon Francuske 2002., Italije 2010. i Španjolske 2014. koje su sve eliminirane u prvom krugu - pišu ostali mediji. 

Tako brazilski "O Globo" piše "Prokletstvo je palo i na Njemačku".

"Marca" u istom tonu piše o "prokletstvu prvaka".

"Mundo deportivo" dodaje naslov "Povijesni lom", a "As" "Zbogom Njemačka" nastavlja. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Financial Times" se osvrnuo na "očajne" njemačke navijače,

"Metro" parafrazira "Auf Wiedersehen" (do viđenja) u "Out Wiederhesen" uz fotografiju trojice uplakanih navijača.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo