Prošle je godine Super Bowl s preko 110 milijuna gledatelja bio najgledaniji televizijski program u povijesti američke televizije. Stoga je utakmica u 2015. bila savršena prilika za prvo prikazivanje Nissanove reklame “With Dad” (www.withdad.com) u kojoj se otkriva dugoočekivani Nissan GT-R LM NISMO, automobil koji će se s najboljima na svijetu natjecati za slavu u utrci 24 sata Le Mansa.
Hrabrim je potezom japanski proizvođač na inovativan način protumačio tehničke propise natjecanja i proizveo automobil s motorom smještenim naprijed i prednjim pogonom kojeg pokreće 3-litreni benzinski V6 motor s dvostrukim turbopunjačem i sustavom povrata kinetičke energije (KERS).
Novi će se automobil natjecati u klasi LM P1 automobilističke utrke izdržljivosti (FIA World Endurance Championship), najvišoj kategoriji svjetskog automobilizma. Putovanje počinje 12. travnja u britanskom Silverstoneu, nastavlja se utrkom u belgijskom Spau, a nakon toga slijede 24 sata Le Mansa i njemački Nürburgring. Utrke se zatim s europskog kontinenta sele u SAD, Japan, Kinu i Bliski istok.
Automobilističke utrke izdržljivosti u sklopu FIA-e mjesto su gdje automobilske kompanije mogu na stazi dokazati tehnološke napretke koji se mogu prenijeti na cestovne automobile. Kada je u pitanju energetska učinkovitost, inženjeri trkaćih automobila suočeni su sa istim izazovima kao i inženjeri cestovnih automobila. S više tehničke slobode od Formule 1, inženjeri u klasi LM P1 imaju niz mogućnosti za inovaciju.
Intenzivni program testiranja za Nissan GT-R LM NISMO, koji je započet u Arizoni prošle godine, nastavlja se u SAD-u. Uskoro će biti otkrivena i imena vozača u Nissanovoj momčadi za natjecanje u klasi LM P1.