Ime KADJAR igra je riječima KAD i JAR, a nadahnuće pronalazi u svijetu motocikala s četiri kotača zvanih „quad“, dok JAR podsjeća na francusku riječ „jaillir“ koja znači energično izvirati, izroniti, iskrsnuti. Osim što se igraju pojmovima agilnosti i iznenadnog pojavljivanja, izgovor i pisanje riječi stvaraju egzotičan dojam koji asocira na izdvajanje iz mnoštva i otkrivanje novih pustolovina.
Početno slovo ‘K’ ukazuje na robusnost vozila, a KADJAR se savršeno uklapa u Renaultovu postojeću paletu crossovera koju predstavljaju Captur i Koleos.
#KADJAR je naziv promidžbene kampanje koja će Renault KADJAR otkriti kroz društvene medije. Od 26. siječnja 2015. Renault će biti posebno aktivan na društvenim medijima kako bi predstavio svijet ovog modela iz trenutno najbrže rastućeg tržišnog segmenta. Nove fotografije i videosnimke bit će objavljivani svaki dan sve do potpunog otkrivanja vozila 2. veljače.