Prostran i povoljan /

Predstavljavamo vam Dacia Logan MCV

Image

Nakon novog Dacia Logana, novog Sandera i Sandera Stepway, Dacia nastavlja nizati nove modele. Druga generacija uspješnog Logana u karavanskoj izvedbi stigla je na naše tržište. Mnogo prostora za malo novca

20.10.2013.
16:29
VOYO logo

Od početka prodaje 2006. prodano je otprilike 340 000 primjeraka Logana MCV u četrdesetak zemalja. Potaknuta takvim snažnim odgovorom tržišta, Dacia u prodaju pušta novi Logan MCV, koji kreće stopama novih modela Logana, Sandera i Sandera Stepway.

Poput novog Logana i novog Sandera, novi Logan MCV diči se suvremenom vanjštinom u karavanskom obliku i privlačnom unutrašnjošću.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dinamičnijeg je izgleda, s blago ukošenim stražnjim prozorom, primjerice, i, iz profila, stilskim obilježjima koje dijeli s Lodgyjem i Dusterom. Jasno prati suvremene trendove oblikovanja, no ne na štetu prostrane unutrašnjosti.

A iznutra, velikodušan je i praktičan: prostrana unutrašnjost ima pet sjedala pune veličine za pet odraslih osoba, a prtljažnik ima obujam od 573 l.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Poslovično, Dacia ni s novim Loganom MCV nije pristala ni na kakve ustupke. Na većini tržišta, dakle, nudi više obilježja po cijeni modela na odlasku. Već od prvog paketa opreme novi Dacia Logan MCV nudi znatnu udobnost, sigurnost i praktična poboljšanja poput ESC-a, servoupravljača, bočnih zračnih jastuka i preklopive stražnje klupe djeljive u omjeru 2/3-1/3.
Napredna nova oprema obuhvaća multimedijski sustav MediaNav, regulator i ograničivač brzine, stražnje parkirne senzore i način vožnje “Eco”.

Što se tiče ponude motora, benzinsku čini samo jedan: 1.2 16v 75, svestran i ekonomičan u pogledu nabavne cijene i troškova održavanja.

Tu su i dva 1.5 dCi dizelska motora snage od 66 kW (90 KS) ili 55 kW (75 KS) koji udovoljavaju normama Euro 5. Ovo je najprodavaniji Renaultov motor, poznat po pouzdanosti, performansama i ekološkim karakteristikama. Nedavne preinake dodatno su poboljšale ubrzanje, dok je potrošnja od 3,8 l/100 km ostala među najmanjima u klasi, što rezultira ispuštanjem CO2 od samo 99 g/km.
Istodobno, Dacia nastavlja promicati autoplin (LPG) kao ekonomičnu alternativu dizelu. S obzirom na to da plin stoji manje od šest kuna, očito je kako je riječ o štedljivijoj opciji. Otprilike jedan od deset Dacijinih automobila (proizvedenih u tvornici Pitesti) pokreće autoplin. Potvrda je to vjerodostojnosti Dacijinih napora da na tržište uvede konkurentne tehnologije visoke djelotvornosti.

Funkcija Eco Mode (na nekim motorima) vozaču omogućuje da u bilo kojem trenutku smanji potrošnju goriva u najvećoj mjeri. Eco Mode prilagođuje određene postavke motora i klimatizacijskog uređaja i ovisno o stilu vožnje i prometnim uvjetima potrošnju goriva i ispuštanje CO2 može smanjiti do 10 %.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Novi Dacia Logan MCV u Hrvatskoj je dostupan s cijenom od 64.700 kuna naviše (1.2 16V Base, dok dizeli stoje od 86.500 kuna naviše.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo