Unatoč izazovnoj godini s mnogo restrikcija zbog aktualne pandemije, organizaciju relija koji je ovoga vikenda bio glavna tema u Hrvatskoj i šire, pohvalili su vozači, timovi, novinari, ali i brojni ljubitelji automobilizma koji su se unatoč pozivima da utrku prate putem malih ekrana, našli uzduž staza

Zahvaljujući uspješnoj organizaciji Croatia Rallyja, održanog prošlog tjedna, WRC Promoter i Međunarodni automobilistički savez (FIA) ponudili su fiksni ugovor na barem još dvije godine u kojima bi Croatia Rally bio uključen u kalendar Svjetskog prvenstva.

"Ovakva svjetska manifestacija sjajna je prilika za produljenje turističke sezone i fantastična promocija Hrvatske diljem svijeta. Nadam se da će to prepoznati svi, od institucija do korporativnog sektora i pomoći nam da utrku u Hrvatskoj organiziramo i u narednim godinama. Dobili smo šansu, bila bi ludost izgubiti je i propustiti", ističe predsjednik Organizacijskog odbora Croatia Rallyja Daniel Šaškin.

Impresivne brojke

Iza Hrvatske je spektakularan sportski vikend tijekom kojeg su kroz 20 brzinskih ispita na 300 kilometara lokalnih cesta Karlovačke, Krapinsko-zagorske i Zagrebačke županije te Grada Zagreba svoje vještine pokazali najbolji reli vozači današnjice. Sportski spektakl i snimke iz Hrvatske obišle su 150 zemalja širom svijeta, a više od 200 stranih novinara i snimatelja boravilo je u Hrvatskoj, što je najveći broj svjetskih medija koji je bio uživo prisutan na nekoj sportskoj manifestaciji u Hrvatskoj.

Unatoč izazovnoj godini s mnogo restrikcija zbog aktualne pandemije, organizaciju relija koji je ovoga vikenda bio glavna tema u Hrvatskoj i šire, pohvalili su vozači, timovi, novinari, ali i brojni ljubitelji automobilizma koji su se unatoč pozivima da utrku prate putem malih ekrana, našli uzduž staza na kojima su se vozili brzinski ispiti. Brojke povezane uz manifestaciju iduće bi godine mogle biti daleko impresivnije, jer održavanje natjecanja s gledateljima donosi višestruko veću korist i kroz generiranu potrošnju u Hrvatskoj.

Kao primjer navodi se Portugal, koji tijekom održavanja WRC-a posjeti 930 tisuća gledatelja, čime se generira potrošnja od 70 milijuna eura, a vrijednost promocije od održavanja Svjetskog prvenstva u reliju za Portugal se procjenjuje na 75 milijuna eura.