Rumunjski biciklist Eduard-Michael Grosu, član francuske momčadi Delko Marseille, pobjednik je druge etape CRO Racea vožene u srijedu od Slunja do Zadra u dužini od 183 kilometra, a pobjedom u etapi on je ujedno preuzeo i vodstvo u ukupnom redoslijedu.
Grosu je slavio i prošle godine u Zadru, a dobro poznavanje završnih kilometara pokazao je napadom kilometar prije cilja kojim je vrlo brzo stekao 20-ak metara prednosti koje je uspio zadržati do cilja. Drugo mjesto zauzeo je Australac Alexander Edmondson iz momčadi Mitchelton-Scott, a treće pobjednik prve etape Slovenac Marko Kump iz Adria Mobila.
Utrku je obilježio neobičan incident. Naime, nepoznati muškarac izletio je na stazu dok su njome prolazili biciklisti, a nekolicina je pala i lakše se ozlijedila.
02.10.2019., Zadar - U Zadru je zavrsena druga etapa biciklisticke utrke CRO Race, pobjednik je Grosu Eduard-Michael iz ekipe DMP Delko Marseille Provence. Photo: Marko Dimic/PIXSELL
02.10.2019., Zadar - U Zadru je zavrsena druga etapa biciklisticke utrke CRO Race, pobjednik je Grosu Eduard-Michael iz ekipe DMP Delko Marseille Provence. Photo: Marko Dimic/PIXSELL
02.10.2019., Zadar - U Zadru je zavrsena druga etapa biciklisticke utrke CRO Race, pobjednik je Grosu Eduard-Michael iz ekipe DMP Delko Marseille Provence. Photo: Marko Dimic/PIXSELL
Kumpu plava majica
U trećoj etapi plavu majicu namijenjenu najboljem sprinteru nosit će Kump, zelenu Austrijanac Markus Wildauer (Tirol KTM), a bijelu Kazahstanac Vadim Pronski (Astana).
Druga etapa ovogodišnjeg CRO Racea vozače je vodila kroz dva Nacionalna parka, Plitvička jezera i Sjeverni Velebit.
Grad Slunj opravdao je status iznimno gostoljubivog domaćina na startu druge etape. Vozače su u središtu mjesta uoči starta toplo pozdravili brojni Slunjani i zaželjeli im sretan put. Znak za početak utrke dao je slunjski gradonačelnik Jure Katić, a vrlo brzo nakon starta iz glavne se skupine izdvojilo pet vozača.
Kao i u utorak u prvoj etapi, među bjeguncima je bio nositelj zelene majice za najboljeg penjača Austrijanac Markus Wildauer (Tirol KTM) uz sunarodnjake Daniela Lehnera (Felbermayr Simplon) i Dominika Hrinkowa (Hrinkow Advarics) te Australca Benjamina Hilla (Ljubljana Gusto Santic) i Nizozemca Jensa van den Doola (Metec-TKH).
Spomenuta petorka vrlo brzo je izgradila prednost od preko pet i pol minuta te je odnijela bodove na prvom prolaznom cilju na ulasku u Nacionalni par Plitvička jezera te na brdskom cilju na Jezercu pet kilometara potom. Na prolaznom cilju prvi je bio Van den Dool ispred Hrinkowa i Lehnera, dok je na brdskom cilju Hill bio ispred Wildauera i Hrinkowa.
Nažalost, u nastavku etape vozače su pratili loši vremenski uvjeti, nakon prolaska kroz zonu okrepe sredinom dionice počela je padati jaka kiša uz osjetan pad temperature. Uz pad temperature, počela je padati i prednost vodeće skupine koja je na početku drugog uspona dana u Parku prirode Velebit imala tek nešto više dvije minute ispred pelotona kojega je predvodila slovenska momčad Adria Mobil. Tijekom uspona na čelo glavne skupine izašle su francuske momčadi Delko Marseille i Vital Concept koje su prednost vodeće petorke do vrha smanjile na samo 47 sekundi.
Brdskim ciljem druge kategorije na Velebitu prvi je ponovno prošao Hill ispred Wildauera i Hrinkowa. No, Wildaueru je i drugo mjesto na Velebitu bilo dovoljno da zadrži zelenu majicu.
Srećom, tijekom spusta s Velebita prema Maslenici vrijeme se smirilo, kiša je prestala, a bijeg vodeće petorke okončan je 50 kilometara prije cilja.
Vrlo brzo potom iz glavne se skupine izdvojilo sedam vozača, Austrijanci Florian Kierner i Stephan Rabitsch (Felbermayr Simplon), Nizozemci Dylan Bouwans i Stef Krul (Metec-TKH), Francuz Matthieu Jeannes (Illuminate), Poljak Maciej Paterski (Wibatech Merx) i Nijemac Jonathan Dinkler (P&S Metalltechnik).
Njihova prednost niti u jednom trenutku nije bila veća od minute, pa su Kierner, Rabitsch i Dinkler ubrzo odustali od bijega, dok su Bouwmans, Krul, Jeannes i Paterski ustrajali sve do šest kilometara prije cilja. Umalo im je u prilog išao i masovni pad vozača koji se dogodio kada su već bili u Zadru, ali tada je prednost vodećeg četverca bila tek 10-ak sekundi.