PREMIJERA U FRANKFURTU / Obitelj novih Insignija uskoro će biti upotpunjena

Image

Obitelj novih Insignija uskoro će biti upotpunjena jer će u rujnu na Frankfurtskom sajmu automobila svijetu biti predstavljena njena SUV inačica atraktivnog dizajna, snažnih motora i modernog pogona.

5.7.2013.
14:06
VOYO logo

Dok je njena rođakinja Insignia Sports Tourer elegantan obiteljski i poslovni karavan, nova Insignija Country Tourer rođeni je avanturist. Ovaj sportski svestrani model zahvaljujući svojem podignutom podvozju nudi slobodu od svih gradskih ograničenja i asfaltnih cesta. Prepoznatljiv je po zaštitnim pločama ispod karoserije sprijeda i straga, koje su kombinirane s bočnim zaštitnim obrubima blatobrana i pragova, a sve je zaokruženo dvostrukom ispušnom cijevi. Vrhunski sustav pogona na sve kotače osigurava držanje podloge i besprijekorno upravljanje u svim voznim uvjetima.

Sve je to upareno sa snažnim turbo motorima. Izbor od tri motora predvodi 2.0 SIDI (Spark Ignition Direct Injection, paljenje iskrom uz izravno ubrizgavanje) turbo benzinski motor sa 184 kW/250 KS. Taj motor razvija impresivnih 400 Nm okretnog momenta, čime ovaj motoru s izravnim ubrizgavanjem jamči izvanrednu trakciju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

2.0 CDTI turbo dizelski motor visokih performansi sa 143 kW/195 KS također nudi 400 Nm okretnog momenta. Njegov sekvencijalni dvofazni turbopunjač odgovoran je za direktan odziv na gas i izvrsnu vuču. Agregat 2.0 CDTI sa 120 kW/163 KS i 350 Nm okretnog momenta (i jednom ispušnom cijevi) upotpunjuje ponudu motora, a okretni se moment pomoću overboosta nakratko može podići i na 380 Nm.

Motore 2.0 SIDI Turbo i 2.0 CDTI moguće je upariti sa šesterostupanjskim ručnim ili automatskim mjenjačem, dok je 2.0 BiTurbo CDTI dostupan samo s automatskim.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Elektronički kontrolirani 4x4 pogon sastoji se visokokvalitetne spojke koja radi prema Haldex principu, te elektronički kontroliranog diferencijala s ograničenim proklizavanjem koji osigurava vrhunsku trakciju na asfaltiranim i neasfaltiranim podlogama.

Stalno se prilagođava prevladavajućim cestovnim uvjetima te neprimjetno mijenja raspodjelu okretnog momenta od 0 do 100% između prednje i stražnje osovine te stražnjih kotača. Glavna je prednost tog sustava što se sve to dešava i prije nego kotač počne proklizavati uslijed pomanjkanja trenja, primjerice na mokroj cesti ili onoj prekrivenoj snijegom. U kombinaciji s elektronički kontroliranim FlexRide premium podvozjem, ovaj sustav pogona na sve kotače postavlja nove standarde u vremenu reakcije i kontroli vozila.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Cijene i pojedinosti o opremi bit će objavljeni na datum početka primanja narudžbi, na svjetskoj premijeri 10. rujna na sajmu IAA u Frankfurtu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo

Još iz rubrike