SVJETSKI MEDIJI: / 'Utakmica je bila s*anje, a Hrvatima se sudbina ponovno narugala'

Image
Foto: Screenshot/O Jogo

Svjetski mediji epitetima su opisivali igru hrvatske nogometne reprezentacije nakon što je ona pokorila skupinu D Europskog prvenstva i plasirala se u osminu finala.

26.6.2016.
13:11
Screenshot/O Jogo
VOYO logo

Sam kraj produžetka ogleda i udarac glavom Quaresme poslali su Hrvatsku kući u trenucima kada su mnogi pripremali za jedanaesterce. Evo kako su to vidjeli strani mediji.

Dosada za navijače

Njemački Bild utakmicu je u više navrata opisao kao uspavanku, a s Twitter-profila poručio da je 'nakon 90 minuta s*anja, uslijedilo dodatnih 30 minuta s*anja' te dodao:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Hrvatska, koja u veznom redu uz Rakitića ima i Modrića, a u napadu Mandžukića, je imala pomanjakanje ideja kako otključati portugalsku obranu."

Tekst se nastavlja ispod oglasa

I na njemačkom ZDF-u se već tijekom odmora za vrijeme utakmice moglo čuti dosta kritika na račun uzbudljivosti utakmice. Među ostalime Bela Rethy koji je analizirao utakmice istaknuo je ovo:

"Za one opčinjene taktikom ovo je sjajna utakmica, za normalne nogometne navijače strahovito dosadana."

Tekst se nastavlja ispod oglasa

'Hrvati zaboravili zasjati'

"Playmakeri Rakitić i Modrić borili su se za posjed lopte, krilo Perišić, 'ubojito' trkačko oružje, impresionirao je jedini frizurom", piše BBC koji je igračem utakmice proglasio Domagoja Vidu dok je francuski L'Equipe dodao:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Za razliku od Portugala, koji ima najveću zvijezdu turnira, Hrvatska je bila jedna od najatraktivnijih momčadi u prvom krugu. No, Hrvati su zaboravili zasjati.''

Talijanska La Gazzetta dello Sport brutalno je iskrena u svom viđenju utakmice:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Modrić i društvo ostali su bez još jedne prilike za dobar rezultat nakon što su poraženi od Portugala: treće mjesto sa Svjetskog prvenstva 1998. godine najbolji je rezultat nacionalne momčadi koja u svom DNA ima sudbinu koja joj se ruga."

Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo