Ne čudi previše da se radi o tri najtrofejnija engleska kluba, Manchester Unitedu, Liverpoolu i Arsenalu, te o Chelseaju koji bilježi veliki uspon u ovom tisućljeću otkad ga je kupio ruski tajkun Roman Abramovič. U samoj Velikoj Britaniji vlada stari poredak: najviše pratitelja ima Liverpool, a u stopu ga prate Arsenal i Manchester United. Arsenal je najpopularniji u svome Londonu koji ima čak šest klubova u Premierligi. Topnici su znatno ispred Tottenhama, Chelseaja i ostalih klubova iz glavnog grada.
Arsenal je prvi i u Francuskoj, Njemačkoj, Poljskoj, Ukrajini, Švedskoj, Finskoj... Jug Europe je, pak, u plavom: u tom dijelu Starog kontinenta najviše ljudi prati Chelsea. U tu priču, možda pomalo iznenađujuće, ulazi i Hrvatska. Chelsea je na prvom mjestu (22.01 posto pratitelja) s malom prednošću ispred Arsenala (20.90) i nešto većom ispred Liverpoola 13.73. Momčad koju trenira Jose Mourinho najpopularnija je i u ostalim zemljama bivše Jugoslavije, s iznimkom Bosne i Hercegovine. Susjedna država jedno je od rijetkih mjesta na svijetu gdje najviše korisnika interneta prati Manchester City. Razlog je, dakako, bosanski dijamant Edin Džeko koji kruh zarađuje u napadu Građana.
U dvije najmnogoljudnije zemlje svijeta, Kini i Indiji, vladar je Manchester United, Južnom Amerikom dominira Chelsea, a Sjevernom Arsenal. Dakako, treba još jednom istaknuti da ovo istraživanje uključuje samo korisnike Twittera i to isključivo one koje prate službene stranice klubova. Stanje na terenu, kad je popularnost klubova u pitanju, možda nije nužno identično, ali ova je karta svakako dobar indikator navijačkih preferencija. Detaljnije je možete pogledati i analizirati OVDJE.